Slough Creek.doc

(29 KB) Pobierz

·         Na początku idziemy na zielone terytorium, na które chcemy.

·         Kiedy już tam jesteśmy, szukamy na nim jamy, np. drzewa, jaskinię pod korzeniami drzewa lub drugiej większej jaskini pod sporym głazem.

·         Pokaże nam się komunikat, że pierwsza część zadania zrobiona. Teraz za pomocą klawisza p - musimy oznaczyć terytorium. Jest to trochę skomplikowane, więc napiszę krok po kroku:

1.      Najpierw powinno się pojawić w lewym dolnym rogu takie małe pole-żółte koło. Czasem widać na nim strzałkę, ciebie, ale niekoniecznie. Jeżeli widać, będzie łatwiej, po wiesz, gdzie jesteś, jeżeli nie widać, musisz zdać się na własną intuicję.

2.      Chodzimy po całym żółtym polu i klikamy p. Czasem wygląda to śmiesznie, bo jeżeli szybko klikniemy p po przemieszczeniu się wilk będzie oznaczać teren nie podnosząc nogi, co ja nazwałam "w biegu".

3.      Przy każdym oznaczeniu pole (żółte) robi się ciemniejsze. Także żółty pasek w lewym górnym rogu z życiem i energią wilka, zapełnia się.

·         Kiedy oznaczymy teren wyskakuje nam komunikat. Jest to komunikat z obrazkiem szczeniąt, napisem Puppy 1, Puppy 2 itd. Możemy zmienić imiona szczeniąt. UWAGA!!! Razem z pojawieniem się komunikatu pojawiają się "zakłócenia", ale nie martwcie się, to szczenięta wydają takie dźwięki. Po nazwaniu szczeniąt, nie musicie ich jednak nazywać, jak nie chcecie, klikacie ok na dole napisów z komunikatu i już macie szczenięta! Nie wiem, czemu są zawsze cztery, trudno je wtedy utrzymać przy życiu.

·         Najpierw wyjemy tak długo, aż niebieski pasek się zapełni. Wtedy mamy kolejny komunikat, żeby bronić dzieci przed niedźwiedziami i kojotami. Kojoty zabijamy, a niedźwiedzie odganiamy poprzez ugryzienie. Oczywiście możemy spacją chwycić szczeniaka i zabrać do jaskini-mamy +10 pkt. 

·         Musimy karmić szczeniaki. Robimy to tak:

1.      Biegniemy z wybranym szczeniakiem, albo samemu do najbliższej padliny. Zjadamy ją tak długo, aż pasek z napisem food nie zapełni się.

2.      Wracamy do jaskini i podchodzimy do szczeniaka-klikamy f.

3.      Wilk wymiotuje i karmi młode.

·         Szczeniaki muszą ważyć 15 KG, żebyś mógł działać dalej.

·         Łatwo możesz to sprawdzić klikając esc i wybierając opcje z danymi naszego wilka-jest ile ważą szczeniaki.

·         Aha, coś jeszcze - WAŻNE!!! Żeby nie było, że macie potem dwa szczeniaki - cztery łapki na górze to życie dzieci. Blade trzeba karmić. Białe szczenie nie żyje. Jeżeli kojot lub niedźwiedź mu zagraża, pokazuje się o tym FILMIK.

·         Kiedy wykarmimy młode mamy komunikat. Uwaga, pojawia się orzeł. On, jak kojoty i niedźwiedzie, ma chętkę na te małe pieseczki!!!

·         Na kompasie pojawia się gwiazdka. Idziemy do niej, przenosząc na zmianę szczęnięta, tyle ile ich wam zostało. (Najlepiej jak został jeden, najmniej kłopotu.) UWAGA!!! WAŻNE!!! Będziemy musieli czasem przechodzić przez rzekę. Jeżeli WODA JEST GŁĘBOKA, wilk się zanurza i wystają uszy, trzeba SKAKAĆ klawiszem X, żeby szczenięta się nie UTOPIŁY.

·         Dochodzimy do gwiazdki. Wilki wyją, mamy komunikat - coś, że młode założą stado itp, przenosi cię do strony startowej. KONIEC GRY.

Zgłoś jeśli naruszono regulamin