Muzyka WingMakers.doc

(374 KB) Pobierz


Image
Muzyka WingMakers

Wprowadzenie

 

 

Witaj w sekcji muzycznej materiałów WingMakers. Obecnie opublikowano 38 kompozycji na przestrzeni 9 CD. Długość pojedynczego utworu zawiera się w przedziale od 5 do 75 minut.

Na podstronach poświęconych danemu dyskowi umieszczono odnośnik do pobrania 2-minutowych plików poglądowych każdego z utworów.

  Informacje Dodatkowe

Aby dowiedzieć się więcej o muzyce zaleca się lekturę czwartego eseju filozoficznego WingMakers, oraz odpowiedzi Jamesa.

 

 

[M1] -- Kompozycje Komór 1-9

 

 

 
Image
DYSK PIERWSZE ŹRÓDŁO - VOLUME 1  

Na dysku znajduje się 60-minutowy strumień dźwiękowy Komór 1-9.

Pierwszy z dysków zawiera ponadto szereg treści multimedialnych, na które składają się m.in. teksty WingMakers (ang), kopie malowideł miejsca Starożytnej Strzały w wysokich rozdzielczościach, wywiady z dr Nerudą, e-book Projekt Starożytna Strzała (ang), kompozycje cyfrowe malowideł.

 

 

[M1] -- Kompozycja Komory 10

 

 

 
Image
WINGMAKERS: KOMORA 10

"Nawigator Całości jest rdzenną mądrością. Prowadzi instrument ludzki do uświadomienia sobie fragmentarycznego życia jako przejścia do całości i jedności. Nawigator Całości to serce świadomości istoty...

-- Fragment z glosariusza WingMakers

Muzyka Komory 10 Miejsca Starożytnej Strzały łączy struktury kompozycyjne i dźwięki z każdego zakątka globu -- geograficznego i historycznego -- w uniwersalny hymn Nawigatora Całości. Stanowi ona złożoną inscenizację kompozycyjną wprowadzającą świadomość słuchacza do królestwa jedności, z którego wszyscy pochodzimy.

Komora 10, w kontekście genomu ludzkiego, jest analogią do struktury genetycznej dziesiątego chromosomu u człowieka. Chromosom ten reguluje, w znacznym stopniu, stan kondycyjny dobrego samopoczucia w instrumencie ludzkim jak również jego relacje do fizycznych, emocjonalnych i mentalnych form stresu.

Opublikowanie muzyki Komory 10, w obecnym okresie wzmożonego napięcia i niepokoju, dostarcza środek ułatwiający ludziom ponowne podłączenie się do ich stanu całości i jedności. Doświadczanie tego stanu redukuje napięcie i lęk, oraz wzmacnia system odpornościowy osoby.

Wskazane jest, aby słuchać tę muzykę minimum siedem razy, bez przerywania, w wygodnej pozycji, z zamkniętymi oczami, poddając się podróży, która będzie w tobie indukowana. Dobrze jest używać do tego słuchawek. Podczas doświadczanej podróży z pewnością pojawią się uczucia, a gdy to nastąpi, pobłogosław je tak jak uczyniłbyś to ze źródłem wszelkiego dobra. Uczucia te staną się drogowskazami podczas twej muzycznej przygody.

Na przestrzeni muzyki Komory 10 płynie harmonicznie 38 kompozycji. Owe muzyczne "strofy" wyrażają płynne poruszanie się oraz multi-fasetowaną ekspresję Nawigatora Całości. Są one pomostami, po których możesz podróżować pomiędzy światami i wymiarami.

Nie jest to muzyka medytacyjna, której zadaniem jest zrelaksować umysł i ciało. Muzykę Komory 10 zaprojektowano jako aktywator wywołujący tę część ciebie, która została przysłonięta przez twoją ludzką osobowość oraz ludzki wymiar doświadczania. Stanowi ona strumień danych słuchowych powodujący rezonans wibracji jedności, która przechowywana jest we wnętrzu każdego człowieka.

Muzyka ta może spowodować przebudzenie w tobie świadomości tego jak wszyscy jesteśmy utkani z tego samego źródła, jak również doświadczenie serca twojej świadomości, chociażby na moment w ramach listwy czasowej.

Z mojego świata do twojego

James

 

[M1] -- Kompozycje Komór 11-17

 

 


Image
WINGMAKERS: KOMORY 11-17

Połączenie muzyki otaczającej, popu i współczesnych rytmów z różno-kulturowym śpiewem, dające w efekcie etniczną mieszankę Indii, rdzennej Ameryki oraz innych miejsc. Złożone rytmy, perkusyjne warstwy, i wzruszające melodie tworzą rzadko spotykaną równowagę pomiędzy formą klasyczną a klimatem ambientowym.

Myzyka Komór 11-17 to soczysta muzyczna podróż, stworzona z zamysłem podróżowania do innych światów, czasów i kultur. Wyraziste pejzaże dźwiękowe przynoszą słuchającemu zarówno poczucie spokoju jak i energii.

Myzyka Komory 17 wchodzi w skład Wielkiego Cyklu WingMakers opisanego w czwartym eseju filozoficznym WingMakers.

 

[M1] -- Kompozycje Komór 18-24

 

 


Image
WINGMAKERS: KOMORY 18-24

Dysk zawiera 62 minuty melodycznie abstrakcyjnych, sklomplikowanie warstwowanych kompozycji muzycznych. Są to najbardziej złożone utwory miejsca Starożytnej Strzały, łączące silne, pulsacyjne rytmy, nieziemskie tekstury muzyczne i instrumenty z wielowarstwowymi partiami wokalnymi i intonacyjnymi.

Utwory muzyczne cechuje aplikujące działanie na ciało, umysł i ducha. Utwory mają zdecydowanie wyższą energię od kompozycji zamieszczonych na dwóch poprzednich dyskach. Są przestrzenniejsze i bardziej skupione na partiach wokalnych i intonacyjnych oraz wzbogacone o różnorakie przeciwstawne melodie tworzące poczucie tajemnicy.

Myzyka Komór 18-24 wchodzi w skład Wielkiego Cyklu WingMakers opisanego w czwartym eseju filozoficznym WingMakers.

 

 

[M2] -- Kompozycje Komór 1-2

 

 

 

Image
WINGMAKERS HAKOMI: KOMORY 1-2

"Obecność Nawigatora Całości jest niewidoczna w ludzkim instrumencie, a przeważnie też nie odczuwana na tyle aby wywoływać zachowania duszy. Wyższe ścieżki umysłu potrafią go sobie wyobrazić, uchwytując go jak wiatr ziarno. Obrazy takie mogą być przetłumaczone do emocji i ciała za pomocą muzyki żywiej niż przy użyciu jakiejkolwiek innej formy sztuki."

-- Hakomi, fragment z Komory Pierwszej.

 

Muzyka Hakomi Komór 1-2 to blisko godzinna podróż w muzyczne pejzaże, łączące rytmiczne partie wokalne i instrumentalizacje w złożone kompozycje. Egzotyczna, o nieziemskim brzemieniu muzyka, zaprojektowana została przy udziale niezwykle wyrafinowanej palety dźwięków, tekstur muzycznych i tonacji. Pięknym partiom wokalnym towarzyszą harmoniczne dźwięki fletowe, poruszające melodie, oraz fascynujące układy perkusyjne.

Hakomi to słowo z języka Indian Hopi, oznaczające: "Tam, gdzie znajdujesz się w relacji do innych królestw."

Jest to pierwszy z opublikowanych materiałów drugiego miejsca WingMakers. Muzyka ta jest kontynuacją czterech dysków składających się na kompozycje miejsca Starożytnej Strzały.

Dysk ten zawiera muzykę komór pierwszej i drugiej. Każda z nich to obszerna i niezwykła kompozycja ze zdumiewającą różnorodnością melodycznych pasaży wprowadzających w nowe obszary muzyczne.

 

[M2] -- Kompozycja Komory 3

 

 

 

 


Image
WINGMAKERS HAKOMI: KOMORA 3

"W hojności gwiaz -- żyjemy. Poprzez wolność naszej woli -- kochamy. Dzięki zachwytowi nad niezbadanym -- uczymy się."

-- Hakomi, fragment z Komory Trzeciej.

 

Muzyka Hakomi Komory 3 to mistyczna podróż w melodyczny pejzaż łączący wspaniałe partie wokalne z akustyczną intrumentalizacją i dźwiękami elektronicznymi. Dysk zawiera pojedynczą kompozycję trwającą nieprzerwanie 75 minut, co czyni iż Komora 3 jest najdłuższym z dotychczasowych utworów.

Muzyka, na całej swej długości, płynie swobodnie niczym wielka rzeka, zapraszając słuchacza do doświadczenia muzycznej przygody poszerzającej i pogłębia jącej świadomość. Kompozycja ta stanowi wyrafinowane połączenie stylów, głosów, i instrumentalizacji wzywających umysł i serce do wtopienia się w utwór.

Istnieje ściśle określony cel zaprojektowania tego konkretnego dysku, toteż wysoce zaleca się lekturę tekstu Anatomia Zindywidualizowanej  Świadomości, jako integralnej części owego utworu. Tekst dostarcza istotnego wglądu w działanie muzyki Komory 3 na ludzkie ciało oraz niezgłębioną energię istoty, którą wszyscy posiadamy.

 

 

[M2] -- Kompozycje Komór 4-6

 

 

 



WINGMAKERS HAKOMI: KOMORY 4-6

Hakomi 4-6 to 80 minutowa podróż w subtelne obszary ludzkiego ducha. Łączy zawiłe "gobeliny akustyczne" i instrumentalizację elektroniczną z inspirującym głosem Charlottemarie, mnichów gregoriańskich, i wiele innych.

Dysk ten jest połączeniem ludzkiego głosu, subtelnych melodii, przestrzennej głębi i wkomponowanych duchowych treści. Każdy z utworów komór prowadzony jest przez intonacyjne partie wokalne i mantry. Od strony kompozycyjnej są to: egzotyczne rytmy, bogate linie melodyczne, i intrygujący dobór instrumentów, które łączą zachodnie i wschodnie tradycje -- zarówno te starożytne, jak i współczesne.

Istnieje ściśle określony cel zaprojektowania tego konkretnego dysku, toteż wysoce zaleca się lekturę tekstu Koherencja Ewoluującej Świadomości, jako integralnej części owego utworu. Tekst dostarcza istotnego wglądu w cel stojący za muzyką Hakomi 4-6.

Muzyka Hakomi Komór 4-6 ma wysoce stymulujące działanie na umysł i świadomość jako całość. Stanowi wyzwanie, jest zawiła i tajemnicza, a melodie i święte mantry rezonują z najgłębszą tęsknotą odczuwania połączenia z Pierwszym Źródłem. 

 

[M2] -- Kompozycje Komór 7-12

 

 

 
Image
WINGMAKERS HAKOMI: KOMORY 7-12

Muzyka Hakomi Komór 7-12 wprowadza energetykę wyższych wymiarów poprzez użycie egzotycznych rytmów, zawiłych melodii, pasaży medytacyjnych, warstwowanych alikwotów, poezji mówionej, oraz starożytnych mantr w ich oryginalnych językach. Owe pejzaże dźwiękowe inspirują i rezonują z naszą najgłębszą tęsknotą zbliżenia się do boskości w naszym wnętrzu.

Utwory Hakomi 7-12 to głęboko poruszające kompozycje o subtelnych, wielowarstwowych teksturach dźwiękowych i melodiach, które płyną w harmonii niczym jeden utwór trwający ponad 76 minut. Głos Charlottemarie wprowadza partie wokalne i dźwiękowe pochodzące ze starożytnych kultur sprzed tysięcy lat.

 

Lyricus: Wielki Portal

 

 

 
Image
LYRICUS: WIELKI PORTAL

"Jest to wibracja równości, która wznosi się ponad wymiarowe ograniczenia i bariery, wnika w najgłębsze, najodleglejsze zakątki, odnajduje dusze separacji i przynosi im odczucie jedności i nadzieję wytrwania.

"Jest to ta specyficzna wibracja, w której oświecenie może przyjąć zewnętrzną formę i być docenione przez ego, ponownie zestrajając je z Sercem Wszechrzeczy. Jest to ostateczne odkrycie dla jednostki przebywającej w stanie oddzielenia, i wymaga ono jedynie najwyższej wrażliwości we wsłuchiwaniu się sercem."  

 Dysk Lyricus: Wielki Portal to aktywna podróż do Serca Wszechrzeczy. Łączy ona fragmenty orkiestralne z partiami wokalnymi wspieranymi przez głębokie tekstury muzyczne mistrzowskich dźwięków perkusyjnych, basowych, i subtelnych, tajemniczych melodii przeciwstawnych. Intensywne uczucie uczestnictwa w podróży, następujące wraz z przepływem struktury kompozycyjnej utworu, jest nieodzowne i zarazem inspirujące.

Jest to pierwszy dysk jaki ukazał się pod nazwą: Lyricus. Związek pomiędzy Lyricusem a WingMakers opisują teksty na stronie Lyricusa.

Muzyka na dysku Wielki Portal to przewodzące, orkiestralne linie melodyczne kierujące wewnętrzną uwagę słuchacza do najgłębszego obszaru jego serca. Pojawia się uczucie jakby kompozycje były falami ducha zaprojektowanymi w celu wzniesienia serca na nowy poziom ekspresji.

 

Znaczenie Muzyki [M1] K10

 

 

 

Muzyka Komory 10 Miejsca Starożytnej Strzały łączy struktury kompozycyjne i dźwięki z każdego zakątka globu -- geograficznego i historycznego -- w uniwersalny hymn Nawigatora Całości. Stanowi ona złożoną inscenizację kompozycyjną wprowadzającą świadomość słuchacza do królestwa jedności, z którego wszyscy pochodzimy.

Komora 10, w kontekście genomu ludzkiego, jest analogią do struktury genetycznej dziesiątego chromosomu u człowieka. Chromosom ten reguluje, w znacznym stopniu, stan kondycyjny dobrego samopoczucia w instrumencie ludzkim jak również jego relacje do fizycznych, emocjonalnych i mentalnych form stresu.

Opublikowanie muzyki Komory 10, w obecnym okresie wzmożonego napięcia i niepokoju, dostarcza środek ułatwiający ludziom ponowne podłączenie się do ich stanu całości i jedności. Doświadczanie tego stanu redukuje napięcie i lęk, oraz wzmacnia system odpornościowy osoby.

Wskazane jest, aby słuchać tę muzykę minimum siedem razy, bez przerywania, w wygodnej pozycji, z zamkniętymi oczami, poddając się podróży, która będzie w tobie indukowana. Dobrze jest używać do tego słuchawek. Podczas doświadczanej podróży z pewnością pojawią się uczucia, a gdy to nastąpi, pobłogosław je tak jak uczyniłbyś to ze źródłem wszelkiego dobra. Uczucia te staną się drogowskazami podczas twej muzycznej przygody.

Na przestrzeni muzyki Komory 10 płynie harmonicznie 38 kompozycji. Owe muzyczne "strofy" wyrażają płynne poruszanie się oraz multi-fasetowaną ekspresję Nawigatora Całości. Są one pomostami, po których możesz podróżować pomiędzy światami i wymiarami.

Nie jest to muzyka medytacyjna, której zadaniem jest zrelaksować umysł i ciało. Muzykę Komory 10 zaprojektowano jako aktywator wywołujący tę część ciebie, która została przysłonięta przez twoją ludzką osobowość oraz ludzki wymiar doświadczania. Stanowi ona strumień danych słuchowych powodujący rezonans wibracji jedności, która przechowywana jest we wnętrzu każdego człowieka.

Muzyka ta może spowodować przebudzenie w tobie świadomości tego jak wszyscy jesteśmy utkani z tego samego źródła, jak również doświadczenie serca twojej świadomości, chociażby na moment w ramach listwy czasowej.

Z mojego świata do twojego

James

 

Technologia Interakcyjna WM: Muzyka

 

 

  Technika Ruchowa, typu: Umysł-Ciało

Technika te wykorzystuje ekspresję muzyki w formie ruchów ciała skupiających umysł na rytmicznym, improwizacyjnym przepływie ciała. Umysł podąża za ciałem, z kolei ciało podąża za muzyką. Muzyka, jako trzon organizacyjny, musi być odpowiednio zaprojektowana w tym wyraźnym celu, gdyż inaczej nie będzie prowadziła do eksploracyjnego systemu energetycznego. Kompozycje muzyczne Komór od 17 do 24 -- każdej z siedmiu Stref Dopływu stworzonych przez WingMakers -- przeznaczone są do tego celu.

Technika ta wymaga zdeterminowanej chęci podążania interpretacją swego ciała w głąb odczuwania muzyki. Przypomina to wchodzenie z zamkniętymi oczami na łąkę w okresie pełnej wiosny wiedząc, że nasz zmysł węchu doprowadzi nas ku kwiatom. W ten sam sposób twój umysł musi zaufać, iż twoje ciało jest w stanie wsłuchiwać się w muzykę oraz przechwytywać rozumienie nowego systemu energetycznego zakodowanego we wnętrzu „pola” muzyki.       

Ustawiając umysł w pozycji podążającego, polega on na ciału odnośnie dokonywania interpretacji ruchowej bazującej wyłącznie na muzyce. W ten sposób, muzyka może przenikać bezpośrednio do umysłu i przenosić go do nowego systemu energetycznego. Muzyka -- poprzez to jak jest zaprojektowana -- wytwarza wysokoenergetyczne, złożone, rytmiczne, oraz stymulujące emocjonalny ośrodek mózgu ruchy ciała.   

Jest to forma medytacji nauczanej przez WingMakers, która ukazuje zaufanie jakim można obdarzyć inteligencję ciała, oraz chęć umysłu do wsłuchiwania się w ową inteligencję. Stanowi to nić nowego systemu energetycznego, eksternalizowanego poprzez tę technikę. Wewnątrz muzyki umieszczone są specjalnie zaprojektowane portale, które otworzą emocjonalne ośrodki mózgowe na tę nową energię. Odkrycie owych portali powoduje u jednostki odczuwanie niezaprzeczalnego przesunięcia we własnym polu energetycznym. Ruch ciała będący częścią tej techniki, oznacza uzewnętrznianie się nowego systemu energetycznego w kierunku kontrapunktowym do starego systemu energetycznego. Ukazuje to kompatybilność dwóch systemów energetycznych oraz to, jak jednostka może przebywać w obydwu polach jednocześnie, w odprężeniu i pewności.    

Nie ma żadnych reguł dotyczących ruchu ciała. Nie jest on choreograficznym układem tanecznym z prawidłowymi bądź nieprawidłowymi ruchami. Jest on improwizowaną ekspresją ciała obchodzącą umysł i pozwalającą głosowi muzyki być słyszanym tak klarownie jak to tylko jest możliwe przez inteligencję ciała. Ciało fizyczne staje się żaglem dla wiatru muzyki, podczas gdy umysł kadłubem statku. Klarowność intencji jest wszystkim co potrzeba. Odnośnie ruchu ciała nie ma żadnej jakościowej różnicy poza właśnie klarownością intencji.    

Proces zakotwiczania systemu energetycznego wymaga minimum cyklu (siedem ekspresji) dla każdej kompozycji muzycznej Komór od 17 do 24. Okres czasu na ukończenie jednego cyklu wynosi w przybliżeniu jeden miesiąc waszego czasu. W ten sposób, każde siedem ekspresji dla pojedynczej Komory powinno być ukończone w ciągu 30-dniowego okresu. Może to być krócej, lecz nie powinno być dłużej. Zalecane jest nie koncentrować się na więcej niż dwóch Komorach w jednym cyklu.    

Każda z ekspresji poszczególnej Komory powinna się zmieniać w trakcie przebiegu siedmiu ekspresji. Progresja owa może polegać na wprowadzaniu znaczących zmian bądź jedynie subtelnych dopracowań; zależy to od rozwoju ciała istoty, jego odprężenia, jak i zdolności do wsłuchiwania się w subtelne warstwowanie muzyki i skupienia się w momencie. Nie jest to tylko energia rytmów o niskich częstotliwościach, czy częstotliwościach perkusyjnych, lecz także głosy i melodie potrafiące przemawiać do inteligencji ciała.

Odmienność takiego podejścia od waszych form tańca polega na tym, iż każda z ekspresji ośmiu Komór rozwijała będzie inteligencję ciała w celu rozpoznania systemu energetycznego opartego na eksploracji. W efekcie czego, aktywowany zostanie naturalny radar ciała dla tego systemu energetycznego, pomagający instrumentowi ludzkiemu w nakierowaniu się na nową energię. Ponadto przyznawany jest pewien stopień zaufania inteligencji ciała, która nie odnosi się do ruchów ciała w przestrzeni, lecz do tego jak ciało wsłuchuje się w wibracje i na nie odpowiada.

Wielki cykl obejmuje minimum 56 ekspresji, i stanowi on fizyczną nić, która generuje świadomość nowego systemu energetycznego w ciele. Ważnym jest aby zakotwiczyć tę świadomość w ciele, gdyż inteligencja ciała jest najbardziej instynktowym elementem instrumentu ludzkiego, i mimo że możesz mieć ową świadomość obecną w twym umyśle i duszy, to jeśli nie jest ona obecna w twym ciele, twoje przesunięcie do nowego systemu energetycznego jest hamowane, jako że ciało będzie instynktownie osiadać w systemie energetycznym opartym na przetrwaniu. 

Dla niektórych praktykowanie ekspresji tej techniki może być niewygodne. Jesteście zaprogramowani, że wasze ciało nie posiada swej własnej inteligencji, stąd też, gdy mówione jest wam aby wsłuchiwać się i dokonywać ekspresji przy pomocy intelektu ciała, czujecie się zbyt samo-skrępowani aby nawet spróbować. Jest to naturalne, i stanowi część starego systemu energetycznego, który kontroluje wasze ruchy i percepcję sensoryczną. 

Nadzwyczaj niezbędnym jest wsłuchiwanie się twoim ciałem, dokonywanie ekspresji twoim ciałem, jak i odczuwanie twoim ciałem ruchów, które dyktuje muzyka. Kiedy ukończysz swą ekspresję, możesz usiąść lub stać w ciszy i wsłuchać się w pogłos tlący się w twoim wnętrzu, a następnie przetransmitować go instrumentowi ludzkiemu jako całości. Następuje to poprzez wizualizację ciała jako transmitera energii wygenerowanej z zakończonej ekspresji, który dokonuje projekcji owej energii do instrumentu ludzkiego, niczym spirala energii nareszcie wypuszczona.

Bądź pewien, iż technika ta wykonywana jest w naszej obecności. Nie jesteś pozostawiony w pojedynkę i nigdy nie przepadniesz. Jeśli twe wyniki są nie takie jakich się spodziewałeś, porzuć swoje oczekiwania. Odłóż je na bok i niech twoim celem będzie nieposiadanie celów ani wyznaczników. Ponadto miej na uwadze, że kształtowanie się oraz następowanie przesunięć w twoim systemie energetycznym może wydarzać się w nieoczekiwane sposoby, dlatego też, pozostawaj wysoce niewidoczny dla siebie samego jeśli ustalasz sobie oczekiwania do spełnienia.

 

Podarunek od Jamesa Flow in Compassion

 

 

 

image...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin