Poradnik do gry [txt].txt

(4 KB) Pobierz
Jeste malutkim, milutkim i zabawnym włacicielem malutkiej, milutkiej i spoko sobie wędrujšcej przez kosmos planetki, aż tu nagle...

Wstęp:
Kliknij na wieżyczkę, wysunie się luneta i ku swemu przerażeniu zobaczysz nadcišgajšce niebezpieczeństwo w postaci meteorytu, czy innego paskudztwa niebieskiego... Zgroza! Natychmiast odpalaj rakietę i wyruszaj zapobiec kosmicznej katastrofie.

Scena 1:
Strzałka mówi, że powiniene udać się w lewo, a to możliwie jest tylko przy pomocy wycišgu, niestety Pan Wycišgowy pali fajkę i sšdzšc z jego rozanielonej miny nie ma najmniejszego zamiaru sobie przerywać...

Klinij na:
1.Żarzšcš się w naczyniu /podejrzajnš?/ substancję - dwukrotnie, aż gociu zauważy, że wszystko się wypaliło i odrzuci fajkę.
2.Rzeczonš fajkę, która jest równoczenie kluczykiem do skrzynki.
3.Obluzowanš linę u góry wycišgu, w celu poprawienia jej położenia.
4.Przycisk na skrzynce, aby uruchomić wycišg i wjechać na górkę.
5.Wskazówkę drogowskazu - dwa razy, inaczej zjedziesz z powrotem, na dodatek uszkadzajšc ponownie wycišg /po jednym kliknięciu zrobisz efektowny slalom/.
6.Tubylca stojšcego ci na drodze, ponieważ nie zamierzasz być piratem drogowym.
7.Siebie, szybciutko zanim ludzik zdšży wrócić na swoje miejsce.

Możesz też poklikać na:
1.Pozostałych tubylców, a oni z przyjemnociš pokażš ci, jak ładnie podskakujš.


Scena 2:
Po miękkim lšdowaniu rozejrzyj sie dookoła i...

Kliknij na:
1.Spławik w wodzie po lewej, wyjdzie wędkarz i... o dziwo - złowi rybę.
2.Wpełzajšce do góry jaszczurki, aby zrzucić je ze skały, inaczej wleznš do domku i zeżrš to, co zostało z ryby, a co okaże się być ci przydatne.
3.Ptaka konsumujšcego wyrzucony przez wędkarza rybi szkielet w celu spłoszenia go i wykorzystania jako rodka transportu.

Możesz też kliknšć na:
1.Pasšce się kózkoowieczki, jeli lubisz słuchać ich piewu.
2.Ich koleżankę stojšcš nad przepaciš, o ile jeste zoofilem sadystš.


Scena 3:
Tym razem powiniene pomaszerować w dół, ale trzeba przecież to sobie jako ułatwić...

Kliknij na:
1.Pokrętło na drzewie po lewej - cztery razy, aż pień złapie pion moralny.
2.Dziurę naprzeciwko, wyronie z niej gałš, wprost w otwór pierwszego drzewa, co znaczšco wpłynie na poprawę jego wyglšdu.
3.Otwór u góry w skale, wylecš zeń pszczoły i zapylš kwiatki.
4.Ten sam otwór, raz jeszcze, wyjdzie z niego Pan Lampka i przykręci swojš głowę we właciwszym miejscu.
5.Przycisk w rodku skały w celu przywołania windy.
6.Guzik otwierajšcy właz do windy.
7.Siebie, jeli zapomniałe, że powiniene zjechać w dół.

Możesz też kliknšć na:
1.Pełzajšcego po drzewie limaka, jeli masz ochotę pobawić się z nim w popularnš wyliczankę "limak, limk pokaż rogi..."


Scena 4:
Niestety winda zahaczyła się o wystajšcš gałš i klikajšc nań możesz się co najwyżej pobujać /ryzykujac chorobę lokomocyjnš.../, lepiej więc

Kliknij na:
1.Duży otwór w drzewie, zobaczysz, że siedzi tam wiewiórka melomanka wyranie zdegustowana odgłosami wydawanymi przez robaczki.
2.Kolejno, wszystkie owe ciamkajšce żarłoki, a z sšsiedniej dziupli wyleci ptaszek i połšczy przyjemne z pożytecznym unieszkodliwiajšc niekulturalne gšsienniczki.
3.Czerwony przycisk w gramofonie wiewiórki, wreszcie biedaczka może posłuchać ulubionj muzy.
4.Płyty, znajdujšce się pod spodem, za drugim razem trafisz na tę, której dwięk obudzi sowę.
5.Podrygujšcš w rytm muzyki sowę, a ta przesuwajšc się w twojš stronę uwolni swoim podskakiwaniem uwięzionš windę.


Scena 5:
Drogę do domku blokuje mrówkojad, kontaktu z jego trabš, hmmm... raczej ci odradzam...

Kliknij na:
1.Przycisk do drzwi windy i wypadnij na zewnštrz.
2.Wajchę po lewej, a zmienisz trasę wędrówki mrówek, co odwróci uwagę mrówkojada od ciebie.
3.Schodki w momencie, kiedy mrówkojad będzie konsumował swš zdobycz, ale dobrze wceluj, inaczej zostanisz wcišgnięty i połknięty, co prawda rownież zwrócony, niemniej nie będzie to najprzyjemniejsze wydarzenie w twoim życiu.
4.Skrzynkę znajdujšcš się na budynku, w celu jej otwarcia.
5.Jeszcze raz na otwartš juz skrzynkę, aby mógł włšczyć diodki dokładnie według wzoru znajdujšcego się na drzwiach i oczywicie otworzyć w ten sposób drzwi.
6.Przestrzeń totalnie niewidocznš za drzwiami i sru do.


Sceny 6:
Na myl przychodzš ci słynne w kosmosie i absolutnie adekwatne do sytuacji słowa: "ciemnoć, widzę ciemnoć", więc nie namylajšc się...

Kliknij na:
1.Migoczšcš na czerwono diodkę.
2.Pierwszy przycisk po lewej, aż przesuniesz wskażnik na 50.
3.rodkowy przycisk po lewej, a pojawi się drabinka.
4.Wajchę znajdujšca się nad drabinš, do której wdrap się i zrób co swoje.

Możesz też kliknšć na:
1. Kolejne przyciski po prawej, z których będzie buchać para układajšc się w efektowne wzorki.


Scena 7 - finałowa:
W zasadzie nie masz tu już nic do roboty, jak tylko popodziwiać, jak pięknie udało ci się uratować ludzkoć(?)... eee... samorostnoć przed kosmicznš zagładš.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin