Jeste malutkim, milutkim i zabawnym włacicielem malutkiej, milutkiej i spoko sobie wędrujšcej przez kosmos planetki, aż tu nagle... Wstęp: Kliknij na wieżyczkę, wysunie się luneta i ku swemu przerażeniu zobaczysz nadcišgajšce niebezpieczeństwo w postaci meteorytu, czy innego paskudztwa niebieskiego... Zgroza! Natychmiast odpalaj rakietę i wyruszaj zapobiec kosmicznej katastrofie. Scena 1: Strzałka mówi, że powiniene udać się w lewo, a to możliwie jest tylko przy pomocy wycišgu, niestety Pan Wycišgowy pali fajkę i sšdzšc z jego rozanielonej miny nie ma najmniejszego zamiaru sobie przerywać... Klinij na: 1.Żarzšcš się w naczyniu /podejrzajnš?/ substancję - dwukrotnie, aż gociu zauważy, że wszystko się wypaliło i odrzuci fajkę. 2.Rzeczonš fajkę, która jest równoczenie kluczykiem do skrzynki. 3.Obluzowanš linę u góry wycišgu, w celu poprawienia jej położenia. 4.Przycisk na skrzynce, aby uruchomić wycišg i wjechać na górkę. 5.Wskazówkę drogowskazu - dwa razy, inaczej zjedziesz z powrotem, na dodatek uszkadzajšc ponownie wycišg /po jednym kliknięciu zrobisz efektowny slalom/. 6.Tubylca stojšcego ci na drodze, ponieważ nie zamierzasz być piratem drogowym. 7.Siebie, szybciutko zanim ludzik zdšży wrócić na swoje miejsce. Możesz też poklikać na: 1.Pozostałych tubylców, a oni z przyjemnociš pokażš ci, jak ładnie podskakujš. Scena 2: Po miękkim lšdowaniu rozejrzyj sie dookoła i... Kliknij na: 1.Spławik w wodzie po lewej, wyjdzie wędkarz i... o dziwo - złowi rybę. 2.Wpełzajšce do góry jaszczurki, aby zrzucić je ze skały, inaczej wleznš do domku i zeżrš to, co zostało z ryby, a co okaże się być ci przydatne. 3.Ptaka konsumujšcego wyrzucony przez wędkarza rybi szkielet w celu spłoszenia go i wykorzystania jako rodka transportu. Możesz też kliknšć na: 1.Pasšce się kózkoowieczki, jeli lubisz słuchać ich piewu. 2.Ich koleżankę stojšcš nad przepaciš, o ile jeste zoofilem sadystš. Scena 3: Tym razem powiniene pomaszerować w dół, ale trzeba przecież to sobie jako ułatwić... Kliknij na: 1.Pokrętło na drzewie po lewej - cztery razy, aż pień złapie pion moralny. 2.Dziurę naprzeciwko, wyronie z niej gałš, wprost w otwór pierwszego drzewa, co znaczšco wpłynie na poprawę jego wyglšdu. 3.Otwór u góry w skale, wylecš zeń pszczoły i zapylš kwiatki. 4.Ten sam otwór, raz jeszcze, wyjdzie z niego Pan Lampka i przykręci swojš głowę we właciwszym miejscu. 5.Przycisk w rodku skały w celu przywołania windy. 6.Guzik otwierajšcy właz do windy. 7.Siebie, jeli zapomniałe, że powiniene zjechać w dół. Możesz też kliknšć na: 1.Pełzajšcego po drzewie limaka, jeli masz ochotę pobawić się z nim w popularnš wyliczankę "limak, limk pokaż rogi..." Scena 4: Niestety winda zahaczyła się o wystajšcš gałš i klikajšc nań możesz się co najwyżej pobujać /ryzykujac chorobę lokomocyjnš.../, lepiej więc Kliknij na: 1.Duży otwór w drzewie, zobaczysz, że siedzi tam wiewiórka melomanka wyranie zdegustowana odgłosami wydawanymi przez robaczki. 2.Kolejno, wszystkie owe ciamkajšce żarłoki, a z sšsiedniej dziupli wyleci ptaszek i połšczy przyjemne z pożytecznym unieszkodliwiajšc niekulturalne gšsienniczki. 3.Czerwony przycisk w gramofonie wiewiórki, wreszcie biedaczka może posłuchać ulubionj muzy. 4.Płyty, znajdujšce się pod spodem, za drugim razem trafisz na tę, której dwięk obudzi sowę. 5.Podrygujšcš w rytm muzyki sowę, a ta przesuwajšc się w twojš stronę uwolni swoim podskakiwaniem uwięzionš windę. Scena 5: Drogę do domku blokuje mrówkojad, kontaktu z jego trabš, hmmm... raczej ci odradzam... Kliknij na: 1.Przycisk do drzwi windy i wypadnij na zewnštrz. 2.Wajchę po lewej, a zmienisz trasę wędrówki mrówek, co odwróci uwagę mrówkojada od ciebie. 3.Schodki w momencie, kiedy mrówkojad będzie konsumował swš zdobycz, ale dobrze wceluj, inaczej zostanisz wcišgnięty i połknięty, co prawda rownież zwrócony, niemniej nie będzie to najprzyjemniejsze wydarzenie w twoim życiu. 4.Skrzynkę znajdujšcš się na budynku, w celu jej otwarcia. 5.Jeszcze raz na otwartš juz skrzynkę, aby mógł włšczyć diodki dokładnie według wzoru znajdujšcego się na drzwiach i oczywicie otworzyć w ten sposób drzwi. 6.Przestrzeń totalnie niewidocznš za drzwiami i sru do. Sceny 6: Na myl przychodzš ci słynne w kosmosie i absolutnie adekwatne do sytuacji słowa: "ciemnoć, widzę ciemnoć", więc nie namylajšc się... Kliknij na: 1.Migoczšcš na czerwono diodkę. 2.Pierwszy przycisk po lewej, aż przesuniesz wskażnik na 50. 3.rodkowy przycisk po lewej, a pojawi się drabinka. 4.Wajchę znajdujšca się nad drabinš, do której wdrap się i zrób co swoje. Możesz też kliknšć na: 1. Kolejne przyciski po prawej, z których będzie buchać para układajšc się w efektowne wzorki. Scena 7 - finałowa: W zasadzie nie masz tu już nic do roboty, jak tylko popodziwiać, jak pięknie udało ci się uratować ludzkoć(?)... eee... samorostnoć przed kosmicznš zagładš.
flava7