Anatomia sukcesu.pdf
(
888 KB
)
Pobierz
201731773 UNPDF
Niniejszy
darmowy
ebook zawiera
fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Anatomia sukcesu
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji,
kliknij tutaj
Darmowa publikacja
dostarczona przez
ebooki-chomik
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej
przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany
w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy.
Zabrania się jej od-sprzedaży, zgodnie z
regulaminem
Wydawnictwa Złote Myśli
.
© Copyright for Polish edition by
ZloteMysli.pl
Data: 19.06.2009
Tytuł: Anatomia sukcesu — fragment utworu
Autor: Łukasz Chojnacki
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Redakcja: Magda Wasilewska, Sylwia Fortuna
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
WWW:
www. ZloteMysli.pl
EMAIL:
kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.
..............................................................................................5
1. TRZY FUNKCJE CZŁOWIEKA
.......................................................6
.......................................................................................................................7
1.2. Emocja
.......................................................................................................................8
1.3. Działanie
..................................................................................................................10
ĆWICZENIA
...................................................................................................................10
2. MECHANIZMY FUNKCJI
.............................................................13
2.1. Współzależność funkcji
...........................................................................................13
.......................................................................................................14
2.3. Anatomia funkcji
....................................................................................................16
...................................................................................................................19
3. PODSTAWOWE ZALEŻNOŚCI TWOICH TRZECH FUNKCJI A
ISTOTA OKREŚLENIA CELU
.
..........................................................20
3.1. Podstawowe zależności
..........................................................................................20
3.2. „Albowiem gdzie są dwaj lub trzej w imię moje…”
...............................................23
3.3. Określenie celu
.......................................................................................................25
..................................................................................................................28
4. JAK MYŚLI WYWOŁUJĄ DZIAŁANIE
4.1. Myśli, przekonania, konkluzje
................................................................................31
.........................................31
4.2. Materialne cechy myśli
..........................................................................................36
..................................................................................................................39
5. JAK KSZTAŁTUJE SIĘ SPOSÓB MYŚLENIA?
.............................40
...................................................................................................................47
6. PRZEWAGA POSTAWY OPTYMISTYCZNEJ NAD
PESYMISTYCZNĄ Z PUNKTU WIDZENIA SUKCESU
.
.....................49
6.1. Wpływ optymizmu i pesymizmu na człowieka
.....................................................49
6.2. Mechanizm funkcjonowania optymizmu i
pesymizmu
........................................54
..................................................................................................................59
7. O NIEWOLNICTWIE SŁOWA, CZYLI KIEDY JĘZYK UTRUDNIA
CI SUKCES
.
......................................................................................61
7.1. Czym jest niewolnictwo słowa
................................................................................61
7.2. Istota rozumienia niewolnictwa słowa
..................................................................63
..................................................................................................................65
8. O WPŁYWIE PRZEKONAŃ NA ODBIÓR SŁÓW I
KOMUNIKATÓW
8.1. Jak przekonania rzutują na zachowanie
...............................................................68
8.2. Jak powstają przekonania
.....................................................................................70
...................................................................................................................72
9. O WIZUALIZACJI I MOTYWACJI BARDZIEJ PRAKTYCZNIE
....74
...........................................................................................74
9.2. Motywacja a skuteczność działania
.......................................................................78
..................................................................................................................80
10. O SILE DIALOGU WEWNĘTRZNEGO
.......................................83
..................................................................................................................88
11. DLACZEGO NEGATYWNE EMOCJE ODDALAJĄ CIĘ OD
SUKCESU?
.
......................................................................................89
ĆWICZENIA
..................................................................................................................94
12. O PRZEJAWACH NAWYKÓW EMOCJONALNYCH, KTÓRE
ODDALAJĄ CIĘ OD SUKCESU
.
........................................................97
ĆWICZENIA
................................................................................................................104
1.1. Intelekt
2.2. Mistyka funkcji
ĆWICZENIA
ĆWICZENIA
ĆWICZENIA
ĆWICZENIA
ĆWICZENIA
ĆWICZENIA
68
ĆWICZENIA
9.1. Skuteczna wizualizacja
ĆWICZENIE
ĆWICZENIA
13. PRZYJMOWANIE KRYTYKI
....................................................106
................................................................................................................108
14. WIEDZA, UMIEJĘTNOŚĆ, ROZUMIENIE
................................109
14.1. Wiedza a umiejętność
.........................................................................................109
...........................................................................................113
14.3. Umiejętność a rozumienie
...................................................................................115
.................................................................................................................116
ZAKOŃCZENIE
..............................................................................119
ĆWICZENIA
14.2. Wiedza a rozumienie
ĆWICZENIA
ANATOMIA SUKCESU
–
darmowy fragment –
kliknij po więcej
Łukasz Chojnacki
●
str. 5
4. Jak myśli wywołują działanie
4.1. Myśli, przekonania, konkluzje
Nie raz już słyszałeś bądź czytałeś, że zachowanie człowieka jest po-
chodną jego myśli. Nie dziwią więc poniższe słowa:
To, czym jesteśmy, stanowi owoc wszystkich naszych myśli.
Wyrasta z myśli. Opiera się na myślach.
Budda Dhammapada
To, co myślisz, rzutuje na to, w jaki sposób odbierasz postrzeganą
rzeczywistość, a w konsekwencji – jak na nią reagujesz. Innymi sło-
wy, Twoje myśli kształtują Twoje działania. Jeśli uważasz, że pomy-
sły na milionowe interesy już się wyczerpały, z całą pewnością nie
wymyślisz nic, co uczyni Cię bogaczem. Absolutnie nic! Jeśli jednak
żywisz przekonanie, że istnieje coś, czego wymyślenie pozwoli Ci od-
nieść sukces, wcześniej czy później dowiesz się, co to jest. Będzie to
coś, do czego pojawienia się na ekranie Twojej świadomości, przy-
czynią się Twoje ukierunkowane myśli.
Psychologia społeczna odkryła zjawisko, które nosi nazwę samospeł-
niającego się proroctwa. Polega ono na tym, że przewidując jakieś
zdarzenie bądź zachowanie jakiejś osoby, będziesz się zachowywać
w taki sposób, aby je potwierdzić. Na przykład jeśli żywisz przekona-
nie, że jakaś osoba jest sympatyczna, to, podejmując z nią rozmowę,
będziesz się uśmiechać. Ta z kolei odwzajemni Twój uśmiech, a tym
samym potwierdzi Twoje przekonanie, uruchamiając myśl:
„O! Uśmiecha się do mnie. Wiedziałem, że ta osoba jest sympatycz-
na.” Jest to wprawdzie dość prosty przykład, ale świetnie oddaje isto-
tę rzeczy. Pokazuje bowiem, że nasze nastawienie uruchamia ukie-
Plik z chomika:
boby_1900
Inne pliki z tego folderu:
Wskazówki metodyczne do nauczania pływania. Ewa Dybińska, Andzrej Wójcik. Kraków 2004.pdf
(8423 KB)
Gamy i Pasaże.pdf
(8333 KB)
Wszystkie ebooki (105 sztuk).zip
(73109 KB)
Hipnotyczny marketing.pdf
(775 KB)
Ebiznesplanowanie.pdf
(598 KB)
Inne foldery tego chomika:
Buczny Aleksander
Ciekawostki
Dla dorosłych
Filmy
Galeria
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin