Krzysztof Abramek - Zostań SuperPartnerem!.pdf

(583 KB) Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
871318374.001.png
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji "Zostań SuperPartnerem!"
Darmowa publikacja dostarczona przez
Copyright by Złote Myśli & Krzysztof Abramek, rok 2010
Autor: Krzysztof Abramek
Tytuł: Zostań SuperPartnerem!
Data: 08.08.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P owe r ed by TCPDF ( www .t cpd f. o r g )
SPIS TREŚCI
WSTĘP .....................................................................................7
CO TO JEST PROGRAM PARTNERSKI? ................................................10
Rodzaje programów partnerskich ............................................... 11
Czy/ile można na tym zarobić? ................................................. 13
PODSTAWY PRAWNE ....................................................................15
POTRAKTUJ TO JAK POWAŻNY BIZNES! ...........................................17
PRZYGOTUJ SIĘ ........................................................................19
PRZEDE WSZYSTKIM POTRZEBUJESZ PLANU DZIAŁANIA ....................... 20
Materiały szkoleniowe i marketingowe ....................................... 20
MOTYWACJA .............................................................................23
WIEDZIAŁEM, ŻE TEGO NIE ZROBISZ …..............................................27
MIEJ LISTĘ LUB ZGIŃ! .................................................................28
LISTA TYPU OPT-IN .................................................................... 28
BUDOWA BAZY SUBSKRYBENTÓW ................................................... 30
Personalizacja ...................................................................... 33
Follow-up – klucz do sukcesu .....................................................35
Wydawaj e-zin ......................................................................40
ZOSTAŃ SWOIM NAJLEPSZYM KLIENTEM ...........................................44
BUTIKI TEMATYCZNE, CZYLI ZAMIEŃ PASJĘ NA GOTÓWKĘ ......................46
SPRZEDAWAJ WIĘCEJ .................................................................48
UNIKAJ DŁUGICH LINKÓW ............................................................53
BĄDŹ INNY ...............................................................................57
SPRZEDAWAJ KORZYŚCI ...............................................................63
TWORZENIE OFERT ....................................................................65
Słowa ................................................................................. 67
Słowa kreujące sprzedaż ........................................................ 69
Ekscytujące nagłówki ............................................................. 71
Reguła Białej Przestrzeni ........................................................ 75
Krótkie sentencje .................................................................. 76
Wywołaj akcję ...................................................................... 76
Trenuj i ćwicz ...................................................................... 77
Zastosuj UPO ....................................................................... 78
Podglądaj innych .................................................................. 79
Opowiedz o własnych doświadczeniach ...................................... 80
Zacytuj innych ..................................................................... 81
SYNDROM 2 I 6 MIESIĄCA .............................................................83
2 miesiąc ............................................................................. 83
6 miesiąc ............................................................................. 85
PROMUJ PRODUKT, OSOBĘ LUB FIRMĘ ............................................87
MINISTRONY .............................................................................93
POTRZEBUJESZ WŁASNEJ DOMENY .................................................96
MONITORUJ .............................................................................98
PO DRUGIEJ STRONIE WWW SĄ LUDZIE ...........................................101
NARZĘDZIA .............................................................................103
Wyszukiwarki ..................................................................... 103
Bannery i pochodne ............................................................. 104
Własne e-ziny ..................................................................... 106
Reklama w innych e-zinach .................................................... 109
Crosslinking ........................................................................ 109
Ebooki .............................................................................. 110
Tablice ogłoszeniowe ............................................................ 111
Stopki w e-mailach ............................................................... 112
Fora dyskusyjne .................................................................. 115
Pop-up ............................................................................... 116
Płatna reklama .................................................................... 117
POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARKACH .......................................119
PISZ BLOG ..............................................................................122
JAK WYBRAĆ PROGRAM PARTNERSKI? . ...........................................125
Unikaj systemów piramidalnych .............................................. 133
Ponzi . ............................................................................... 135
Matryce . ............................................................................ 138
Z KIM PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ ........................................................142
Złote Myśli .......................................................................... 142
Best-Class .......................................................................... 144
Nextranet ........................................................................... 144
CnebPoints ........................................................................ 145
ESCPartners ....................................................................... 147
DobryEbook ....................................................................... 148
Escape Magazine ................................................................. 149
Klub Zixo ........................................................................... 150
Matsol .............................................................................. 151
PROGRAMY PARTNERSKIE I FINANSE ..............................................154
ZAKŁADY BUKMACHERSKIE .........................................................156
NIE TYLKO PIENIĄDZE ................................................................158
Systemy wymiany linków ....................................................... 158
NIE DAJ SIĘ WYKOŁOWAĆ! ..........................................................161
BŁĘDY UCZESTNIKÓW PP ............................................................164
STWÓRZ WŁASNY PROGRAM PARTNERSKI ........................................172
Przykłady .......................................................................... 172
ZAINWESTUJ W SIEBIE! ..............................................................174
POTRZEBUJESZ TEJ WIEDZY ................................................... 175
ARTYKUŁY .............................................................................176
Domowe biznesy ................................................................. 181
Czy Internet potrzebuje network marketingu i vice versa? ............. 186
Siła biznesów rekomendacyjnych, czyli dźwignia czasu ................. 194
Targeting, czyli tłusta część rynku ............................................ 198
„Jeśli masz 8 godzin na ścięcie drzewa, to 6 godzin poświęć na
ostrzenie piły” .................................................................... 204
Twoja nisza ........................................................................ 210
Samolubni, ważni i docenieni ................................................. 215
Sprzedawaj najdroższy towar na świecie ................................... 220
TYLKO DLA AMBITNYCH ..............................................................230
LICENCJA ...............................................................................233
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI ...............................................236
Zgłoś jeśli naruszono regulamin