e-barnds.doc

(1567 KB) Pobierz

e-b ra n d s


mmm

Na przełomie tysiącleci niezliczone firmy wypełniają

Internet ponad 800 milionami stron. Klienci -

przytłoczeni nadmiarem treści i cierpiący na nieustanny

brak czasu - ograniczają swoje podróże w sieci

tylko do tych przedsiębiorstw, które znają i którym ufają.

Zatem w batalii o portfele klienta zwyciężyć mogą

tylko firmy, które odpowiednio wcześniej zainwestują

w wykreowanie swojej marki w sieci - stworzą eBrand".

Większość książek opisuje różne techniki marketingowe użyteczne w Internecie oraz zasady tworzenia stron WWW. Żadna jednak nie uwzględnia niezbędnego kontekstu strategicznego, który muszą brać pod uwagę firmy dążące do wykreowania swojej marki w Internecie. Lukę tę uzupełnia Phil Carpenter, przedstawiając szczegółową analizę strategii marketingowych sześciu firm, które dzięki właściwym działaniom w sieci odniosły olbrzymi sukces i stworzyły silne internetowe marki.


WIC-Press, Wydawnictwo Finansowe

ul. Puławska 94/8; 02-620 Warszawa telefon: (022) 844 2573; 646 0986 faks: (022) 646 0988 e-mail: poczta@wig-press.com.pl Internet: www.wig-press.com.pl


PARKIET Gazeta Giełdy

ul. Saska 12; 03-968 Warszawa

telefon: (022)672 8182

faks: (022)672 8223

e-mail: redakcja@parkiet.com.pl

Internet: www.parkiet.com.pl


Następna książka w tejser

Kevin Kelly


Zbudowanie i utrzymanie markifraalraniraiii
z najważniejszych elementów skutecznej strategii
prowadzenia biznesu w sieci. Obszerne studia
przypadków zebrane przez Carpentera w tej książce,
oraz wnioski, do jakich dochodzi, składają się na
praktyczny przewodnik dla każdego, kto myśli
o zyskaniu lojalności internetowych klientów
jego firmy.      wmm              Patricia Seybold

autorka Customers.com

W świecie, gdzie internetowy konsument staje w obliczu konieczności dokonywania zbyt wielkiej liczby wyborów, o wygranej bądź przegranej na tym rynku będzie decydować silna marka. W eBrands znajdziesz wiedzę, której twoja firma potrzebuje,

by dostać się na szczyt.

Kevin Harvey

Benchmark Capital


Nowe reguły nowej gospodarki

Trwająca obecnie rewolucja gospodarcza wymaga nowych zasad działania. Zapomnij o podaży i popycie. Zapomnij o komputerach. Dziś motorem zmian jest komunikowanie się, a nie obliczenia. Świat zmienia się na naszych oczach podstawą wszystkiego staje się możliwość połączenia się z innymi, a know-how dawnego i biznesu nie jest już do niczego przydatne. s i W nowej rzeczywistości warunkiem sukcesu jest zrozumienie sieci, a te rządzą się swymi , własnymi prawami. Autor prezentuje dziesięć podstawowych zasad, które stawiają do góry nogami dotychczasową wiedzę o biznesie.    1


dotychczas  ukazały się:

Alpesh  B.  Patel

Inwestowanie w Internecie Rick   Levine,  Christopher  Locke,  Doc  Searls,   David  Weinberger

Manifest www.cluetrain.com.   Koniec ery tradycyjnego  biznesu

w   przygotowaniu:

Kevin   Kelly

Nowe  reguły nowej gospodarki Kjell  A.   Nordstrom,  Jonas   Ridderstrdle

Funky  biznes

Eric S.   Raymond

Katedra  i  bazar.   Rozważania  na  temat Linuksa  i  filozofii otwartych źródeł

Dayle  M.  Smith Podręcznik e-biznesu.   O handlu  elektronicznym  i nie tylko


e-brands

przekład: Ewa Ressel

Kreowanie

marki

w Internecie


Tytuł oryginału: eBrands. Building an Internet Business at Breakneck Speed.

Copyright © 2000 by President and Fellows of Harvard College.

Ali Rights Reserved.

Authorised translation from English language edition published by Harvard Business School Press.

Copyright © for the Polish translation 2001 by WIG-Press

Copyright © for the Polish language edition 2001 by WIG-Press

Ali Rights Reserved.

Opracowanie redakcyjne Krzysztof Środa

Redakcja techniczna Anna Dąbrowska

Korekta Lucyna Zbucka

Projekt okładki Małgorzata Sobocińska-Kiss

WIG-Press Warszawa 2001

tel.: (022) 844-2573

(022) 646-0986

faks: (022) 646-0988

e-mail: poczta@wig-press.com.pl

Skład: Alpha+ Druk i oprawa: P.P. EVAN, 02-629 Warszawa, tel. (022) 844-7905; 844-4012

ISBN 83-87014-63-X


SPIS    TREŚCI

PODZIĘKOWANIA              IX

WPROWADZENIE              XI

1 www.IVILLAGE.com              1

2 www.CDNOW.com              ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin