vampire-pl.pdf

(1455 KB) Pobierz
137790610 UNPDF
Imi :
ę
Koncept:
Cnota:
Skaza:
Klan:
Przymierze:
Koteria:
Gracz:
Kronika:
Atrybuty
Moc
Inteligencja
ooooo
Siła
ooooo
Prezencja
ooooo
Finezja
Czujność
ooooo
Zręczność
ooooo
Manipulacja
ooooo
Odporno
ść
Determinacja
ooooo
Wytrzymałość
ooooo
Opanowanie
ooooo
Umiejętności
Umysłowe
Inne Cechy
Atuty
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
o o o o o o o o o o o o
Zdrowie
(niewyszkolona -3)
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
Dedukcja
Informatyka
Medycyna
Nauka
Okultyzm
Polityka
o o o o o o o o o o
Siła Woli
Vitae
Rzemiosło
Wykształcenie
Potęga Krwi
Wady
Fizyczne
oooooooooo
Człowieczeństwo
(niewyszkolona -1)
Bijatyka
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
o
Bro biała
Bro palna
ń
ń
10
o
Dyscypliny
ªª
9
o
Prowadzenie
Przetrwanie
Skradanie
Wysportowanie
8
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
o
7
o
się
6
o
5
o
Złodziejstwo
4
o
Społeczne
3
o
2
o
(niewyszkolona -1)
1
Ekspresja
Empatia
Obycie
Oszustwo
Perswazja
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
ooooo
Sprzęt
Rozmiar
Obrona
Inicjatywa
Szybkość
Doświadczenie
Pó wiatek
łś
Zastraszanie
Pancerz
Zwierzęta
Atrybuty 5/4/3 Umiejętności 11/7/4 (+3 Specjalizacje) Klan (+1 do Atrybutu) Przymierze Potęga Krwi 1 (może być zwiększona punktami Atutów)
punkty)
+ Rozmiar Siła Woli = Determinacja + Opanowanie Rozmiar = 5 (dla dorosłego) Obrona = Niższa z wartości
Modyfikator Inicjatywy = Zręczność + Opanowanie Szybkość = Siła + Zręczność + 5 Początkowe Człowieczeństwo = 7 Vitae = rzut k10
Zręczności i Czujności
Zdrowie =
Wytrzymałość
Wydawnictwo ISA na licencji White Wolf Publishing 2007 wszystkie prawa zastrzeżone
Dyscypliny 3 (Dwie muszą być klanowe) Atuty 7 (Kupno piątej kropki Atrybutów, Umiejętności i Atutów kosztuje dwa
137790610.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin