Ukryte przedmioty w BG I.txt

(1 KB) Pobierz
Wci�nij L (lub X) by w pasku dialogu pojawi�y si� wsp�rz�dne (i nazwa AR)

Pier�cie� ochrony +1
- Pierwsza plansza na po�udnie od gospody pod pomocn� d�oni� (na niej po raz pierwszy spotykamy Elminstera).
X = 1004
Y = 1115

Pier�cie� ochrony przed ogniem
- Plansza na wsch�d od kopalni Nashkel.
X = 1955
Y = 2372

Pier�cie� Czar�w
- Mapa Gospody Pod Pomocn� D�oni� (zewn�trz)
X = 2553
Y = 3758

Zbroja z Ankhega (P�aszcz Noobera NTotSC)
- Nashkel
X = 187
Y = 2747

R�d�ka Ch�odu
- Kopalnie Nashkel
X = 169
Y = 177

Zw�j zab�jczej chmury i chromowej kuli
- Plansza na zach�d od Kopalni Nashkel
X = 1793
Y = 414

Amulet szcz�cia
- Plansza na zach�d od Nashkel
Zabij ka�d� napotkan� wiewi�rk� :) Jedna b�dzie to mia�a

P�aszcz Algernona*
- Beregos, Gospoda Feldeposta, I Pi�tro
Okra�� Algernona. P�aszcz daje +2 do charyzmy i zauroczenie raz dziennie.
Sejmitar +2
- Wierza Durlaga na samym szczycie na zewn�trz "w" kominku obok jednego z bazyliszk�w :) W NTotSC w Twierdzy tego wampirka (taka sama plansza) zamiast Sejmitara jest jaki� worpalny (lub co� w tym stylu) miecz.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin