Wci�nij L (lub X) by w pasku dialogu pojawi�y si� wsp�rz�dne (i nazwa AR) Pier�cie� ochrony +1 - Pierwsza plansza na po�udnie od gospody pod pomocn� d�oni� (na niej po raz pierwszy spotykamy Elminstera). X = 1004 Y = 1115 Pier�cie� ochrony przed ogniem - Plansza na wsch�d od kopalni Nashkel. X = 1955 Y = 2372 Pier�cie� Czar�w - Mapa Gospody Pod Pomocn� D�oni� (zewn�trz) X = 2553 Y = 3758 Zbroja z Ankhega (P�aszcz Noobera NTotSC) - Nashkel X = 187 Y = 2747 R�d�ka Ch�odu - Kopalnie Nashkel X = 169 Y = 177 Zw�j zab�jczej chmury i chromowej kuli - Plansza na zach�d od Kopalni Nashkel X = 1793 Y = 414 Amulet szcz�cia - Plansza na zach�d od Nashkel Zabij ka�d� napotkan� wiewi�rk� :) Jedna b�dzie to mia�a P�aszcz Algernona* - Beregos, Gospoda Feldeposta, I Pi�tro Okra�� Algernona. P�aszcz daje +2 do charyzmy i zauroczenie raz dziennie. Sejmitar +2 - Wierza Durlaga na samym szczycie na zewn�trz "w" kominku obok jednego z bazyliszk�w :) W NTotSC w Twierdzy tego wampirka (taka sama plansza) zamiast Sejmitara jest jaki� worpalny (lub co� w tym stylu) miecz.
yarex