Jak prowadzić tani i skuteczny marketing.pdf

(1986 KB) Pobierz
147366507 UNPDF
147366507.001.png
© Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli & Justyna Muszyńska
rok 2009
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie rozprowadzana tylko i wy-
łącznie w formie dostarczonej przez Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany
w zawartości publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej odsprzedaży,
Data: 21.07.2009
Tytuł: Jak prowadzić tani i skuteczny marketing
Autor: Justyna Muszyńska
Wydanie I
Redakcja: Magda Wasilewska
Skład: Marcin Górniakowski
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli sp. z o.o.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” dołożyli wszelkich starań, by zawarte w tej
książce informacje były kompletne i rzetelne. Nie biorą jednak żadnej odpowiedzial-
ności ani za ich wykorzystanie, ani za związane z tym ewentualne naruszenie praw
patentowych lub autorskich. Autor oraz Wydawnictwo „Złote Myśli” nie ponoszą
również żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z wykorzystania in-
formacji zawartych w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
147366507.002.png
SPIS TREŚCI
WSTĘP . ..............................................................................................4
O AUTORZE PORADNIKA . ................................................................6
.....................................................7
Co to jest Strategia Marketingowa? . ................................................................................7
Jak stworzyć skuteczną strategię marketingową? . .........................................................7
2. SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ
.....................................12
............................................................15
Co powinna zawierać standardowa strona internetowa? . ............................................15
4. OFERTA HANDLOWA
.................................................................19
5. REJESTRACJA W
KATALOGACH INTERNETOWYCH
................21
.............................................23
Jak to działa? . .................................................................................................................24
................................................................................................27
........................................................................29
Co to jest blog? . ...............................................................................................................29
Czym różni się blog od tradycyjnej strony firmowej? . .................................................29
Dlaczego warto blogować? . ............................................................................................30
..............................................................................................33
NASZE WYBRANE ARTYKUŁY . .......................................................36
Strona WWW – internetowa wizytówka firmy . ............................................................36
Jak opakować produkt, żeby dobrze się sprzedawał? . ..................................................41
Reklama w Google – skuteczny sposób pozyskiwania
..................................44
1. STRATEGIA MARKETINGOWA
3. STRONA INTERNETOWA
6. REKLAMA W GOOGLE ADWORDS
7. PR
8. BLOG FIRMOWY
9. ISO
klientów
JAK PROWADZIĆ TANI I SKUTECZNY MARKETING — Justyna Muszyńska
Wstęp
Wstęp
Większość moich klientów mówi: „Nastały ciężkie czasy”, „Mój budżet
marketingowy zmniejszył się dziesięciokrotnie…”, „Co zrobić, żeby nie
wypaść z rynku?”
Te pytania zainspirowały mnie do napisania tego Poradnika i pokazania
właścicielom firm, że przy skromnym budżecie marketingowym można
nadal prowadzić skuteczny marketing, stosując inne narzędzia niż drogie
reklamy prasowe czy billboardy w centrum miasta.
Jeżeli jesteś właścicielem małej lub średniej firmy i zależy Ci niezmiernie
na jej rozwoju, to przeczytaj ten Poradnik i wykorzystaj wskazówki, które
w nim umieściłam. Opisane w tym Poradniku działania to nie teoria aka-
demicka, ale praktyczne sposoby na zwiększenie sprzedaży, przyspiesze-
nie rozwoju firmy i promocję Twoich produktów lub usług.
Przekonaj się o skuteczności działań, które opisałam w tym Poradniku.
Wybierz jedną z usług i zleć ją nam, a my BEZPŁATNIE wykonamy ją dla
Ciebie. Na końcu każdego rozdziału umieściłam listę usług, które może-
my dla Ciebie BEZPŁATNIE wykonać. Wybierz jedną z nich i skontaktuj
się z nami pod numerem telefonu + 48 695 921 708 – najlepiej w godzi-
nach 9.00-12.00, od poniedziałku do piątku, lub wyślij do nas e-mail na
4
 
JAK PROWADZIĆ TANI I SKUTECZNY MARKETING — Justyna Muszyńska
Wstęp
Jeżeli masz wątpliwości, którą usługę wybrać, umów się z nami na BEZ-
PŁATNE konsultacje. Poznamy specyfikę działania Twojej firmy i dora-
dzimy Ci, która usługa byłaby dla Ciebie najkorzystniejsza.
Na stronie kompasartstudio.wordpress.com/poradnik/ prowadzimy dys-
kusję na temat tego Poradnika. Przyłącz się do niej!
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej lektury,
Justyna Muszyńska
5
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin