Swiadectwa ostrzezenia bylego pracownika i uczniow szkoly Chrystus Dla Narodow w Gdyni.pdf

(192 KB) Pobierz
Microsoft Word - Dokument2
ĺwiadectwa ostrzeŇenia byþego pracownika i
uczniw szkoþy ''Chrystus Dla Narodw'' w Gdyni
BOGDAN - uczeı - kontakt poprzez www.chlebznieba.pl
Przez dwa lata pobytu w szkole CHDN w Gdyni nawet przez chwilħ nie miaþem wĢtpliwoĻci, Ňe trafiþem do
niej z woli BoŇej. Nauczyþem siħ tam bardzo wielu rzeczy ale dziħki Bogu nie tego, co oferuje szkoþa, a to
Ļwiadectwo jest BoŇym celem mojego w niej pobytu.
CHDN jest filiĢ szkoþy CHRIST FOR THE NATIONS w Dallas, stworzyþ jĢ GORDON LINDSAY jeden z
czoþowych prekursorw ruchu charyzmatycznego, czþowiek bħdĢcy prawĢ rħkĢ i promotorem nauk
WILLIAMA MARRIONA BRANHAMA, nauczajĢcego Ňe Jezus Chrystus nie jest Bogiem, oraz Ňe piramidy,
zodiak i Pismo ĺwiħte to trzy rwnorzħdne objawienia przez ktre Bg przemwiþ do ludzkoĻci, oraz Ňe
rwnieŇ dzisiaj Bg dzisiaj nadal przemawia przez nowe objawienia nowych apostoþw. O sobie natomiast
mwiþ, Ňe jego áobjawienia i proroctwaÑ naleŇy traktowaę na rwni z BibliĢ gdyŇ jest on áEliaszemÑ zesþanym
przed powtrnym przyjĻciem Chrystusa i Ňe przeklħty jest kaŇdy kto w jego nauki nie uwierzy. Dyrekcja szkoþy
twierdzi, Ňe szkoþa jest ponadwyznaniowa, sami o sobie mwiĢ Ňe sĢ zielonoĻwiĢtkowcami, szczelnie
kamuflujĢc siħ ze swoim nauczaniem.
Przez pierwszy okres pobytu w szkole darzyþem tych ludzi peþnym zaufaniem gdyŇ byþem czþonkiem koĻcioþa
zielonoĻwiĢtkowego i znam jego kredo oraz nauczanie. Na samym poczĢtku zastanowiþ mnie fakt, Ňe w szkole
nauczajĢ prawie same panie i bardzo widoczna jest ich absolutna dominacja pomimo Ňe byþy tam wtedy ze
swoimi mħŇami (2002-2003), i gdy zapytaþem jednĢ z nich co myĻli o 1Tm 2:12 natychmiast zostaþem
wezwany do gabinetu dyrektorki na bardzo stanowczĢ rozmowħ na pt. áco ja mam przeciwko nauczaniu kobiet
w koĻciele?Ñ.
Po tym zdarzeniu byþem juŇ na celowniku pani dyrektor, poinformowano mnie, Ňe nie wolno w szkole
wygþaszaę publicznie wþasnych opinii oraz negatywnych spostrzeŇeı, Ňe obowiĢzuje mnie absolutny zakaz
rozmawiania z osobami z zewnĢtrz na temat szkoþy i Ňe gdy wychodzħ to mam pisaę gdzie jestem i o ktrej
wrcħ oraz zostawiaę nr tel. (miaþem wtedy 37 lat). A gdy widzħ w szkole coĻ, co mnie niepokoi to mam od
razu przyjĻę z tym do pani dyrektor i nie wolno mi z nikim o tym rozmawiaę gdyŇ wszystkich uczniw
obowiĢzuje tzw. ázakaz negatywnego wyznawaniaÑ czyli negatywnego opiniowania czegokolwiek, co byþo
wtedy rwnoznaczne z zakazem obiektywnego opiniowania widzianych tam zdarzeı.
Po pewnym czasie zaczĢþem graę w zespole uwielbienia (na bħbnach), mojĢ uwagħ zwrciþ szczeglnie
charakter pieĻni ktre graliĻmy codziennie rano. Nie byþo w nich miþoĻci, wdziħcznoĻci czy dziħkczynienia, ale
wszystkie miaþy bardzo wojownicze przesþanie i charakter, a amerykanie byli bardzo zadowoleni, kiedy
przybieraþy one tzw. áproroczeÑ (czyt. transowe) formy. Kiedy zaczĢþem poruszaę ten temat z liderkĢ
uwielbienia, to zostaþem poinformowany Ňe to ona decyduje o tym co tu bħdzie grane i jak, a nie ja. Nieco
pŅniej dowiedziaþem siħ, Ňe w CHDN obowiĢzuje mnie bezwzglħdne posþuszeıstwo wobec liderw i po
dwch kolejnych prbach przeforsowania jakiejĻ pieĻni wyleciaþem z zespoþu bezpowrotnie. Niebawem
dowiedziaþem siħ, Ňe wszyscy nauczyciele oraz polscy pracownicy szkoþy majĢ jakieĻ ánowe objawienie Ducha
ĺwiħtegoÑ (???). Powiedziano mi Ňe ja tego nie rozumiem gdyŇ nie jestem na ich etapie duchowoĻci, poniewaŇ
nie chcħ siħ na te ich ánowe rzeczyÑ otworzyę. Otwieranie siħ na ánowe rzeczyÑ polegaþo na Ļlepym
akceptowaniu nauki i proroctw w CHDN oraz na czynnym angaŇowaniu podczas uwielbieı w skakanie bĢdŅ
transowe taıce, podczas ktrych trzħsĢcy siħ prorocy w transie i amoku, beþkoczĢc przekazywali nam bardzo
dziwaczne sþowa od ich ápanaÑ, ktre zawsze miaþy charakter oskarŇajĢco-nakazujĢcy, czħsto ze wskazaniem
na konkretnĢ osobħ, albo mwiĢce czego áten panÑ od nas wymaga. I zawsze byþo to ŇĢdanie oddawania mu
jeszcze wiħkszej chwaþy, wiħkszego szaleıstwa, gþoĻniejszej muzyki i otwarcia siħ na to coĻ, nazywanego
áBoŇĢ obecnoĻciĢÑ a nakreĻlanego jako moc Ducha ĺwiħtego.
Edukacja biblijna w CHDN jest na poziomie przedszkolnym, to teŇ niebywale byþem zdziwiony gdy po
pewnym teĻcie semestralnym okazaþo siħ Ňe dobre odpowiedzi na oczywiste kwestie biblijne, okazaþy siħ
bþħdne. Dowiedziaþem siħ wtedy, Ňe prawidþowĢ odpowiedziĢ nie jest to co pisze w biblii, ale to, co
powiedziaþa pani na lekcji. Za zadawanie pytaı odnoĻnie tych spraw podczas lekcji, notorycznie lĢdowaþem na
dywanie u pani dyrektor, gdzie dowiedziaþem siħ, Ňe pytania moŇna zadawaę tylko po lekcjach i tylko w cztery
oczy z wykþadowcĢ.
Wtedy staþo siħ dla mnie jasne, Ňe celem tej szkoþy nie jest ksztaþcenie, ale zmiana mojego sposobu myĻlenia,
rozumowania i postrzegania Boga, czego dowodem byþy comiesiħczne testy, majĢce na celu kontrolħ
zachodzĢcych zmian w moim myĻleniu. Za kaŇdym razem, lĢdujĢc ána dywanikuÑ rozmowa z paniĢ dyrektor
wyglĢdaþa jak rozmowa z automatyczna sekretarkĢ ty musisz, ty musisz, ty musisz.... , nigdy nie sþuchano co
mam do powiedzenia i nie szukano Ņrdþa problemu, ale zawsze przez godzinħ lub dþuŇej, agresywnie
wmawiano mi Ňe mam jakĢĻ warowniħ, Ňe potrzebujħ uwolnienia i Ňe muszħ zmienię mj sposb myĻlenia,
gdyŇ (cyt) áPan Bg daþ nam autorytet nad tobĢ, i brak twojego absolutnego posþuszeıstwa wobec nas to
bunt wobec Boga rwny z czaramiÑ. Spostrzegþem teŇ, Ňe wszystko, z czego zwierzyþem siħ komukolwiek z
pracownikw szkoþy natychmiastowo dociera dyrekcji, a ci zawsze uŇywajĢ tego przeciwko mnie. Po takich
rozmowach miaþem zawsze skrajnie rozstrojony umysþ, zaczĢþem zastanawiaę siħ wtedy, kto tu zwariowaþ?
Baþem siħ, Ňe jeŇeli bħdzie to trwaę dþuŇej to mogħ wylĢdowaę w psychiatryku, gdyŇ w mojej gþowie zaczynaþ
pojawiaę siħ schizofreniczny chaos nad ktrym traciþem kontrolħ, a sytuacja zaczynaþa przypominaę mi film
áLot nad kukuþczym gniazdemÑ. Powoli przestawaþem juŇ wierzyę w BoŇy system wartoĻci, a Pana Boga
zaczynaþem postrzegaę jako kolegħ Hitlera i Stalina. Szukaþem wiħc kogoĻ, komu mgþ bym siħ zwierzyę z
tego, co siħ dzieje w szkole, niestety nikt z ázewnĢtrzÑ w to nie wierzyþ. Czasami, gdy emocje braþy grħ to
zaczynaþem rozmawiaę z ludŅmi ze szkoþy o tym co ja widzħ. Wwczas jeszcze tego samego dnia, dyrektorka
znaþa szczegþy tej rozmowy i kolejny raz lĢdowaþem na dywaniku. Spostrzegþem teŇ wtedy, Ňe wszyscy
uczniowie sĢ zastraszeni i bojĢ siħ ze mnĢ rozmawiaę, ale nikt nie odwaŇyþ siħ powiedzieę mi dlaczego.
Regularnie do szkoþy przyjeŇdŇali rŇni usþugujĢcy: pani apostoþ, pani pastor lub pani prorok, czasami zdarzyþ
siħ nawet jakiĻ pan. Wszyscy z ameryki, wszyscy podobno potħŇnie namaszczeni i proroczo obdarowani,
robiĢcy same hiper wielkie rzeczy dla ÒPanaÓ. Prawie wszyscy ci ludzie publicznie przekazywali mi to samo
sþowo, Ňe jestem zwiĢzany w opresji demonicznej, Ňe mam warowniħ i potrzebujħ uwolnienia.
KiedyĻ pewna pani ÒprorokÓ rozbawiþa wszystkich do þez, kiedy to po publicznym stwierdzeniu, Ňe na sali jest
osoba w silnej opresji demonicznej potrzebujĢca uwolnienia, i po teatralnej zagrywce w stylu Davida
Copperfielda wskazaþa absolutnie bezkonfliktowego kolegħ z mojej þawki, pŅniej jedna z osb zatrudnionych
w szkole zdradziþa mi poufnie, iŇ wie Ňe byþo to wczeĻniej ustawione i Ňe pani ÒprorokÓ nas pomyliþa.
Pewnego razu podczas tzw. usþugi proroczej pewnej kontrowersyjnej, ale podobno ÒpotħŇnie namaszczonejÓ
pani Ògeneraþ-apostoþ-prorokÓ (Donna Auerbach), ktrĢ postrzegaliĻmy jako águruÑ dyrekcji i pracownikw
szkoþy, gdyŇ jej sþowa byþy na zajħciach cytowane czħĻciej niŇ sþowa Pana Jezusa, wydarzyþa siħ rzecz
szokujĢca dla wszystkich uczniw. W trakcie owej usþugi caþa kadra szkoþy zaczħþa warczeę i ryczeę jak stado
wĻciekþych zwierzĢt a ich twarze zmieniþy siħ jakby stali siħ zupeþnie innymi ludŅmi, z ich oczu biþa wĻciekþa
agresja. Wtedy jak nigdy wczeĻniej wszyscy bez wyjĢtku poczuliĻmy paraliŇujĢcy lħk a kilka dziewczĢt siħ
rozpþakaþo, w tym samym czasie owa pani stanowczym tonem nakazywaþa, Ňe mamy otworzyę siħ na átoÑ,
wyjĻę na Ļrodek i teraz oddaę átemuÑ chwaþħ. OdwaŇyþa siħ na to tylko jedna nasza siostra, z ktrĢ od tego dnia
zaczĢþ mi siħ urywaę kontakt. Inne osoby, ktre jĢ rwnieŇ dobrze znaþy i bardzo lubiþy, rwnieŇ zauwaŇyþy, Ňe
jakaĻ niewidzialna Ļciana wyrosþa miħdzy niĢ a nimi, staþa siħ od tego czasu zupeþnie innĢ osobĢ.
Innego razu pewien ánamaszczonyÑ uczeı pani Auerbach, podczas tzw. usþugi proroczej nakazaþ, aby wszyscy
uczniowie zamknħli oczy, wyobrazili sobie, Ňe sĢ w tunelu i Ňe na jego koıcu widzĢ Ļwiatþo itd. i tak zaczħþa
pojawiaę siħ tzw. ÒboŇa obecnoĻęÓ. Po 20 min. jego monotonnych wizualizacji, trzydzieĻci osb leŇaþo plackiem
na dywanie, wiħkszoĻę w transie histerii i pþaczu ápokutowaþaÑ, Ňe jest nieczysta i grzeszna jak ábrudny pokjÑ
ktry szczegþowo opisywaþ w swojej monotonnej podrŇy (czyt. hipnozie > zob. REGRESING) i do ktrego
kazaþ siħ porwnywaę uczestnikom seansu, w trakcie ktrego dokonywaþ on bez wiedzy uczestnikw
dokumentacji fotograficznej tego zdarzenia.
Przez dwa lata mojego pobytu w CHDN, przewinħþo siħ tam bardzo wielu sprzedawcw marzeı, pseudo
nauczycieli i wĢtpliwych ÒprorokwÓ. Ale w wiħkszoĻci byli to, biegli specjaliĻci od rŇnego typu metod
kontroli umysþu, modyfikowania wzorcw myĻlenia, budowania ego, poszukiwania wþasnego ''ja'', motywacji,
hipnozy i innych technik niejawnej manipulacji o ktrych ludziom nawet siħ nie Ļni, a tym bardziej Ňe mogĢ
byę one wykorzystywane w szkole biblijnej, gdyŇ sĢ to standardowe wspþczesne okultystyczne metody
czarowania, kontroli i manipulacji.
Wszyscy nauczyciele w szkole wydajĢ siħ bardzo mili, serdeczni i na pierwszy rzut oka robiĢ bardzo dobre
wraŇenie a w szkole starajĢ siħ stworzyę odczucie ciepþej rodzinnej atmosfery. Ale prawdziwe oblicze i zamiary
tych ludzi poznali tylko sceptycy ktrzy byli na dywaniku u ápani admiraþÑ za trwanie przy nauce Chrystusa.
WiħkszoĻę osb po dwch latach opuszcza tĢ szkoþħ z nowym duchem i z tak áĻwieŇym umysþemÑ, Ňe ma
bardzo powaŇne problemy z: definiowaniem dobra i zþa, obiektywnĢ ocena sytuacji, samodzielnym myĻleniem,
opiniowaniem oraz wyraŇaniem wþasnych myĻli, ocenĢ przekazywanych mu treĻci i uznaniem Sþowa BoŇego
jako jedynego autorytetu chrzeĻcijanina. JeŇeli masz jakieĻ aspiracje duchowe, a nie poznaþeĻ dobrze nauki
Jezusa i nie opierasz swojego Ňycia wyþĢcznie na Sþowie BoŇym, to jesteĻ w CHDN bez szans i zostaniesz
zmielony do wora o nazwie ĺwiatowy KoĻciþ Nowej Ery.
A jeŇeli skoıczysz CHDN i zachowasz wiarħ w Sþowo BoŇe w kontekĻcie sþowa Pana Jezusa i zaczniesz
samodzielne Ňycie bez przewodnika, to uznaj to za najwiħkszy cud w Twoim Ňyciu. Proponujħ Ci abyĻ juŇ teraz
zaczĢþ prosię Pana Boga o ochronħ przed kolorowĢ ofertĢ antychrysta, gdyŇ stawkĢ w CHDN i w im
podobnych tworach jest Twoje Ňycie.
(Dyrekcja i kadra szkoþy, to w wiħkszoĻci osoby powiĢzane ze zborem ''Armia Dawida'', bedĢcym
gdaıskĢ filiĢ warszawskiej spoþecznoĻci ''Spichlerz'' Andrieja Stepanowa)
Bogdan
REFLEKSJA PO PIĦCIU LATACH
Przez dwa lata pobytu w CHDN czuþem niepokj i tzw. alarm Ducha ĺwiħtego, byþem teŇ jednĢ z nielicznych
osb ktre od poczĢtku pobytu w tej szkole nie zgadzaþy siħ z jej nauczaniem i mwiþy o tym gþoĻno i wprost.
W wyniku doĻwiadczeı nabytych w ''starym ŇyciuÓ nie daþem siħ kupię tanimi pochlebstwami ani michĢ zupy
jak to miaþa w zwyczaju czynię pani dyrektor. Wydawaþo mi siħ wtedy, Ňe zdarzenia te nie majĢ wpþywu na
moje Ňycie duchowe, myĻlenie i postħpowanie. Ale po opuszczeniu CHDN pojawiþ siħ zamħt i chaos w moim
umyĻle oraz Ňyciu duchowym, ktre ekspresowo rozsypaþo siħ w mak. ZauwaŇyþem Ňe nie istniaþ juŇ wtedy w
mojej gþowie Ňaden jednolity system wartoĻci, Ňe byþem skupiony tylko na sobie, na wþasnych pomysþach i
powoþaniach, Ňe miaþem ciĢgle roszczeniowĢ postawħ wobec Pana Boga, gdyŇ uwierzyþem Ňe wszystko mi siħ
naleŇy i Ňe wszelkimi metodami kombinujħ jak osiĢgnĢę cel wþasnymi siþami co uczyniþo ze mnie ponownie
typowego okultystħ.
W ciĢgu dwch lat w CHDN pomimo mojej mocnej relacji z Bogiem, silnego charakteru oraz czynnego oporu,
skutecznie wykasowano z mojego umysþu biblijny system w wartoĻci, element ''krzyŇa'' oraz podstawowe
zaþoŇenie chrzeĻcijaıstwa ábĢdŅ wola TwojaÑ, a w zamian niezauwaŇalnie zaprogramowano mi ponownie
okultystyczne motto: áMam moc, bĢdŅ wola mojaÑ.
Parħ lat wczeĻniej, w trakcie mojego nawrcenia, byþem uwalniany od demonw i wiedziaþem Ňe ewangelia nie
jest egzaminem w szkþce niedzielnej, a nawrcenie modlitwĢ z wujkiem X na zlocie mþodzieŇowym, zabawĢ
w uwielbienia czy sþuŇbĢ w zborze. Znaþem takŇe okultystycznĢ logikħ i jej system wartoĻci, w wyniku czego
trudno byþo mi wmwię Ňe czarne to biaþe. ZaczĢþem wtedy powtrnie woþaę do Boga aby zrobiþ porzĢdek z
tym chaosem w moim Ňyciu. Tym razem nie poszþo to jednak tak gþadko jak poprzednio gdy siħ nawracaþem,
dopiero kilkuletnie traumatyczne doĻwiadczenia zburzyþy w mojej gþowie wszystkie kþamstwa
zaprogramowane mi wbrew mojej woli w CHDN. Dopiero wtedy Pan Bg zaczĢþ od nowa tworzyę w moim
umyĻle BoŇy system wartoĻci. Okazaþo siħ Ňe byþy to najtrudniejsze chwile po moim nawrceniu, ale dziħkujħ
za nie Bogu, bo wiem Ňe jestem jednĢ z niewielu osb ktre po CHDN powrciþy do nauki Chrystusa.
Zrozumiaþem wwczas dlaczego Pan Jezus w Obj. 18:4, nakazuje (!!!)
áWyjdŅ z niego, mj ludu, abyĻcie nie byli uczestnikami jego grzechw i aby was nie dotknħþy
plagi na niego spadajĢce, gdyŇ aŇ do nieba dosiħgþy grzechy jego i wspomniaþ Bg na jego
nieprawoĻę.Ñ
(werset dotyczy áWielkiego BabilonuÑ, odstħpczego Ļwiatowego systemu religijnego antychrysta w czasach
ostatecznych Î czyli dzisiejszych)
ĺWIADECTWO OSTRZEņENIE
''CHRYSTUS DLA NARODìW'' W GDYNI
BERNADETA - uczeı - kontakt poprzez www.chlebznieba.pl
Przez rok byþam uczennicĢ szkoþy Ñ Chrystus Dla NarodwÑ- Polska w Gdyni.
Po roku zdecydowaþam siħ jednak zrezygnowaę z tej szkoþy, poniewaŇ niepokoiþo mnie wiele zdarzeı, ktrych
na poczĢtku nie potrafiþam sobie w Ňaden sposb wyjaĻnię. Przyznam, Ňe pierwszy raz spotkaþam siħ z takimi
praktykami, ktre wywrciþy wtedy moje myĻlenie i wywoþaþy wiele wĢtpliwoĻci odnoĻnie mojego nawrcenia
i mojej relacji z Bogiem. Zaczħþam wĢtpię w to, Ňe Bg mnie sþyszy i kocha. Byþ to dla mnie najtrudniejszy
czas w caþym moim 8-letnim Ňyciu z Bogiem, nie wiedziaþam juŇ kim jestem i jak ma wyglĢdaę prawdziwa
relacja z Bogiem, gdyŇ zostaþ zburzony caþy mj fundament wiary i Ňycia. PierwszĢ rzeczĢ, ktra mnie
zaszokowaþa, byþ sposb uwielbienia, ktry polegaþ na jak najgþoĻniejszym wykrzykiwaniu tzw. áBoŇej
chwaþyÑ- towarzyszyþo temu tupanie, skakanie, machanie flagami...itp. W szkole byþo to rzeczĢ
pierwszoplanowĢ.
ByliĻmy nagminnie zmuszani do taıca, skakania lub machania flagami, jeŇeli ktoĻ nie robiþ tych rzeczy byþo to
jednoznaczne z buntem. Zdarzyþo siħ nawet, Ňe kilka osb (miħdzy innymi ja) siþĢ wypchniħto na Ļrodek i
stanowczo nakazywano nam skakaę, w moim przypadku miaþo to jednak odwrotny skutek. ObecnoĻę na
uwielbieniach byþa obowiĢzkowa, a kaŇda nieobecnoĻę byþa karana ádywanikiemÑ u dyrektorki. Nie potrafiþam
siħ w tym wszystkim odnaleŅę i potrzebowaþam z kimĻ porozmawiaę. WĻrd kadry znalazþa siħ áŇyczliwaÑ mi
osoba, jak mi siħ wtedy wydawaþoÈ W desperacji zwierzyþam siħ jej mwiĢc o moich wĢtpliwoĻciach, okazaþo
siħ, Ňe juŇ tego samego dnia dyrekcja znaþa najdrobniejsze szczegþy naszej rozmowy i zostaþam wezwana na
ádywanikÑ gdzie dowiedziaþam siħ jak bardzo jestem pyszna, dumna i zbuntowana i Ňe moje myĻlenie musi byę
przemienione, poniewaŇ Bg w tej szkole chce mnie uczyę ánowych rzeczyÑ i Ňe muszħ siħ na nie otworzyę.
Zaczħto mi agresywnie wmawiaę zamykanie siħ na Boga i zagþuszanie w sobie gþosu Ducha ĺwiħtego.
Zabroniono mi wyraŇaę wĢtpliwoĻci na temat szkoþy, zakazano mi teŇ wypowiadania wþasnych opinii, a o
moich wĢtpliwoĻciach nakazano mi rozmawiaę wyþĢcznie z dyrekcjĢ. JadĢc do szkoþy miaþam ĻwiadomoĻę
posiadania darw duchowych i miaþam nadziejħ, Ňe bħdħ mogþa w nich wzrastaę. JakieŇ byþo moje
rozczarowanie, gdy zabroniono nam nawet przekazywania sobie sþowa od Pana, bez wczeĻniejszego
zweryfikowania jego treĻci z dyrekcjĢ. Nastħpna rzecz to Ļlepe i bezkrytyczne podporzĢdkowanie siħ liderowi.
Wpajano nam, Ňe mamy Ļlepo wykonywaę wszystkie polecenia lidera, a kaŇde nieposþuszeıstwo pociĢgaþo za
sobĢ konsekwencje. Brakowaþo mi wsplnych modlitw i rozwaŇaı Sþowa BoŇego, zachħciþam wiħc kilku
uczniw do wieczornych spotkaı.
Te kilka dni byþy bardzo owocnym czasem, ale po trzech dniach okazaþo siħ, Ňe czegoĻ takiego nie ma w
regulaminie szkoþy, a takie spotkania mogĢ byę prowadzone wyþĢcznie przez kogoĻ z kadry. Zabroniono nam
wtedy spotykania siħ na rozwaŇanie Sþowa i modlitwħ, a w zamian stworzono jako jedno z obowiĢzkowych
zajħę pozalekcyjnych grupħ modlitewnĢ, prowadzonĢ przez jednĢ z paı, na ktrej uczono nas tzw.
áterytorialnej walki duchowejÑ, czyli gromienia i wiĢzania demonw nad miastami, ulicami a nawet
pomieszczeniami. PŅniej zaczħþy siħ tzw. áduchowe bojeÑ, ktre polegaþy na przejmowaniu mocy i gromieniu
372827778.002.png 372827778.003.png 372827778.004.png
zwierzchnoĻci duchowych, Ļmianiu siħ z szatana i wygwizdywaniu go. Byþam tym wstrzĢĻniħta i bardzo
zaniepokojona, poniewaŇ w Biblii wyraŅnie jest napisane, Ňe takich rzeczy ludziom robię nie wolno. (JUDY
1:8-9) Poza tym byþy to czysto cielesne zabiegi, ktre bardziej przypominaþy mi czary niŇ modlitwħ. Gdy
zapytaþam na lekcji, dlaczego tak postħpujemy, nie otrzymaþam odpowiedzi, a w szkole zaczħþam byę
izolowana i uznawana jako niepokorna i zbuntowana, co odczuwaþam przy kaŇdej okazji. Od tego czasu
nakreĻlano mnie w szkole jako krnĢbrnĢ osobħ, ktra nie szuka BoŇej woli i chodzi wþasnymi drogami. Przez
caþy rok przyjeŇdŇaþo do szkoþy wielu dziwnych áprorokwÑ, ktrzy jednomyĻlnie stwierdzali, Ňe mam jakĢĻ
blokadħ, kazali mi otwieraę i wchodzię w jakieĻ duchowe bramy, by wejĻę tam gdzie jeszcze nie byþam by staę
siħ wolnĢ. (???)
Po mimo moich argumentw i silnego oporu jaki stawiaþam, byþam na siþħ wyciĢgana na Ļrodek do modlitwy o
uwolnienie, gdzie robiono wiele niezrozumiaþych dla mnie obrzħdw, np. prbowano mnie przewrcię, albo
dmuchano mi w brzuch, by (cyt.) uwolnię jakiegoĻ ducha ucha (?) ktry podobno tam byþ ale nie chciaþ wyjĻę
przez moje blokady. Jeden z takich ''prorokw'' prbowaþ mnie zahipnotyzowaę, kþadĢc mi jedna rħkħ na czoþo
druga na plecy, poczym kazaþ mi zamknĢę oczy i gþħboko oddychaę, bujajĢc mnie tak przez dþuŇszĢ chwilħ, by
ponoę pomc mi w uwolnieniu Ducha ĺwiħtego. Nie przyniosþo to Ňadnych rezultatw, poniewaŇ caþy czas, ja i
kilka osb na sali modliþo siħ o BoŇĢ ochronħ nade mnĢ. Wszystkie te rytuaþy odbywaþy siħ przy
psychodelicznej muzyce, tworzĢcej mistyczny nastrj. W ich nauce byþo bardzo wiele elementw, z ktrymi w
ogle siħ nie zgadzaþam, poniewaŇ nie znajdowaþam Ňadnego potwierdzenia tych rzeczy w Sþowie BoŇym, np.
to, Ňe pastor jako jedyny otrzymuje wizjħ od Boga dla caþej spoþecznoĻci, Ňe jest nieomylny i Ňe to on prowadzi
ludzi do zbawienia, lub to Ňe sĢ rzeczy ktre od Boga nam siħ naleŇĢ i Ňe musimy je od Boga odebraę, a wrħcz
siħ ich domagaę, np. finanse, uzdrowienie, dobrobyt, albo wizualizacje badŅ moc wypowiadanego sþowa itp.
JeŇeli jesteĻ biedny lub coĻ w twoim Ňyciu nie idzie tak jak byĻ tego chciaþ tzn. Ňe masz jakiĻ ciħŇki grzech,
albo w twojej relacji z Bogiem jest coĻ nie tak.
Nigdy nie byþam i nadal nie jestem przekonana, co do nauczania kobiet w KoĻciele, natomiast liderzy w CHDN
twierdzili, Ňe takie funkcje odnoĻnie kobiet sĢ jak najbardziej biblijne, tþumaczĢc to tym, Ňe mħŇczyŅni nie
wywiĢzali siħ z naþoŇonego na nich obowiĢzku i Pan Bg przekazaþ te funkcje kobietom, udzielajĢc im peþnego
namaszczenia do takich dziaþaı. O tych wszystkich praktykach, metodach i przeŇyciach zwierzyþam siħ
mojemu pastorowi, gdy On zadzwoniþ do szkoþy z pytaniem o te wszystkie praktyki, dyrekcja stanowczo
zaprzeczyþa, tþumaczĢc to m.in. rŇnicĢ kulturowĢ. Wszystko to wywoþywaþo we mnie niepokj i silny lħk.
BħdĢc w tej szkole czuþam caþy czas totalnĢ presjħ psychicznĢ oraz kontrolħ mojego myĻlenia i zachowania.
Wszystko, co w dobrej wierze mwiþam przeþoŇonym, wczeĻniej czy pŅniej zostawaþo uŇyte przeciwko mnie.
Czuþam siħ izolowana od reszty uczniw i zaczħþam byę nakreĻlana jako buntowniczka. W ciĢgu jednego roku
zburzono mj caþy fundament wiary, podwaŇono dary duchowe do tego stopnia, Ňe przestaþam wierzyę w ich
posiadanie. Do pewnoĻci wzrosþo we mnie przekonanie, Ňe wszystko co dostaþam od Pana Boga, þĢcznie z
BoŇym pokojem byþo zwykþym moim urojeniem. Caþy ten czas czuþam siħ oskarŇona i odrzucona przez Boga.
Dzisiaj dziħkujħ Bogu Ňe pomimo presji psychicznej graniczĢcej z obþħdem, jakĢ wywierano na mnie w CHDN,
okazaþo siħ, Ňe nie byþam sama w moich rozterkach i Ňe sĢ w szkole osoby, ktre widzĢ to samo, ale twardo
trzymajĢ siħ Jezusa, wiedzĢ o czym jest ewangelia i nie dajĢ sobie wmawiaę Ňe czary to modlitwa. Chciaþabym
przestrzec wszystkich, ktrym wydaje siħ, Ňe w tej szkole odnajdĢ swoje powoþanie, wzglħdnie poznajĢ wolħ
BoŇa dla swojego Ňycia; jeŇeli nie masz personalnej spoþecznoĻci z Panem Bogiem i nie trwasz w Sþowie to
Ňadna szkoþa biblijna, prorok ani konferencja nie da ci odpowiedzi na to pytanie, a jedynie moŇe spowodowaę
taki zamħt w twoim Ňyciu, Ňe zaczniesz wierzyę w jakiegoĻ innego Jezusa, jakĢĻ sþuŇbħ czy lidera.
Z BoŇym Bþogosþawieıstwem
Bernadeta.
372827778.005.png 372827778.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin