- tematy prezentacji.pdf
(
52 KB
)
Pobierz
MGR BARTŁOMIEJ MICHALAK
DR
B
ARTŁOMIEJ
M
ICHALAK
politologia, 30 godz. ćwiczeń, semestr zimowy 2010/11
WWW
.
MICHALAK
.
PRAC
.
UMK
.
PL
MARKETING POLITYCZNY
1. Zajęcia organizacyjne
2. Wprowadzenie do analizy marketingowej: marketing mix, analiza rynku wyborczego
(segmentacja, targeting, pozycjonowanie), analiza SWOT
3. Gest i komunikacja niewerbalna w wystąpieniach publicznych
4. Barwa i symbol jak wizualne środki oddziaływania na wyborcę
5. Manipulowanie wrażeniem i sztuka autoprezentacji
6. Negatywna kampania wyborcza
7. Rola przekazów dźwiękowych w marketingu politycznym
8. Hasło, slogan, zawołanie jako forma komunikatu politycznego
9. Najważniejsze narzędzia kampanii wyborczej: ulotka, plakat, billboard
10. Jak przygotować się do wystąpienia w mediach
11. Kreacja politycznego wizerunku
12. Kampanie wyborcze w spotach reklamowych – analiza materiałów video
13. Kampanie wyborcze w spotach reklamowych – analiza materiałów video
14. Kampanie wyborcze w spotach reklamowych – analiza materiałów video
15. Zakończenie i podsumowanie kursu
Plik z chomika:
politologiaUMK
Inne pliki z tego folderu:
Cichosz - (Auto)kreacja wizerunku polityka na przykładzie wyborów prezedenckicj w III RP - opracowanie.pdf
(909 KB)
pytania stareee.docx
(10 KB)
- tematy prezentacji.pdf
(52 KB)
Inne foldery tego chomika:
Administracja publiczna
Ekonomia
Filozofia
Historia myśli politycznej
Historia polityczna Polski
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin