WYWIAD DORADCZY
Imię i nazwisko ucznia.................................................................................................
Szkoła..............................................................Klasa....................................................
Rodzaj spotkań doradczych, w jakich uczeń uczestniczył.......................................
........................................................................................................................................
Osoba prowadząca spotkania doradcze.....................................................................
Osoba przeprowadzająca wywiad..............................................................................
PODSUMOWANIE WYWIADU
(Tę część wypełnia się po zakończeniu II części wywiadu)
11.:ORIENTACJA:
Jaki jest związek planów zawodowych ucznia wyrażanych pod koniec pracy doradczej z jego pierwotnymi koncepcjami?
1
Orientacja niejednoznaczna
Brak zmian
Orientacja podobna, ale bardziej lub mniej precyzyjna
Zmiana orientacji
12.:POSTĘPY:
Czy uczeń uczynił postępy w zakresie istotnych wymiarów?
Nie ma postępów
Niewielki postęp
Istotny postęp
Bardzo istotny postęp
KOMENTARZ:
13.:POSTĘPY:
Ogólna ocena wyników pracy doradczej z uczniem
Nieskuteczna
Mało skuteczna
Skuteczna
Bardzo skuteczna
Część I DIAGNOZA
Tę część wypełnia się przed spotkaniami doradczymi.
Proszę zaznaczyć właściwą kratkę.
1. PRECYZJA:
W jakim stopniu uczeń skoncentrował się na własnych zamiarach zawodowych?
Brak danych z wywiadu
Mała precyzja
Umiarkowana precyzja
Duża precyzja
2. WIEDZA:
W jakim stopniu uczeń posiada wiedzę dotyczącą własnych celów zawodowych?
a). Treść celu zawodowego
Niski poziom wiedzy
Wiedza powierzchowna/
Istotne luki
Wysoki poziom wiedzy
b). Sposoby osiągnięcia celów zawodowych
3. REALIZM:
a)W jakim stopniu plany zawodowe ucznia są powiązane z jego zdolnościami?
Plany nierealistyczne
Niejednoznaczna ocena planów
Plany realistyczne
b). Dyspozycje. W jakim stopniu cechy ucznia odpowiadają jego planom zawodowym?
c). Możliwości. Jaki jest stopień zgodności planów zawodowych ucznia z możliwościami?
Brak zgodności
Niejednoznaczna ocena zgodności
Zgodność
4. ZAKRES
W jakim stopniu uczeń wykazuje świadomość zakresu możliwości, które mogą być mu dostępne?
Mała lub żadna świadomość
Przeciętna świadomość
Świadomość szerokiego zakresu możliwości
5. TAKTYKA
W jakim stopniu uczeń opracował plan działania mający umożliwić mu realizację jego planu zawodowego?
Brak planu
Wystarczające planowanie następnego etapu
Wystarczające planowanie sposobu osiągnięcia realizacji celu
CZĘŚĆ II - POSTĘPY POCZYNIONE W WYNIKU PRACY DORADCZEJ (P)
Pytania w tej części dotyczą zmian planów zawodowych, wyrażanych przez ucznia, w porównaniu z planami zgłaszanymi na początku pracy doradczej (ocenionymi w części I - diagnostycznej).
6. PRECYZJA:
Jaki jest aktualny stopień precyzji planów zawodowych ucznia?
Mniejsza precyzja:
plany mniej szczegółowe
Bez zmian
Większa precyzja:
plany bardziej szczegółowe
7. WIEDZA:
W jakim stopniu wyrażone przez ucznia potrzeby poszerzenia wiedzy zostały zaspokojone?
Potrzeby informacyjne nie zaspokojone
Potrzeby informacyjne zaspokojone częściowo
Potrzeby informacyjne w pełni zaspokojone
...
monnika87