przyk_adowe_pytania_z_PR.pdf

(34 KB) Pobierz
429776955 UNPDF
przykładowe pytania z PR, oraz pomoce również z PR i prawa.
Pozdrawiam
Marta
> > > 1. Podaj przynajmniej jedną definicję PR,
> > > 2. Skuteczność procesu PR w dużym stopniu zalezy od umiejętności
> > > wykorzystania właściwych środków PR. Podaj przynajmniej 5 znaych Ci
> > środków
> > > PR.
> > > 3. Wymień zalety radia w procesie PR
> > > 4. Wymień radiowe narzędzia PR
> > > 5. Wymień przynajmniej 5 własnych środków przekazu tworzonych przez
> jakąś
> > > organizację.
> > > 6. Wymień przynajmniej 5 metod bezpośrednich stosowanych przez firmę.
> > > 7. Na czym polega sponsoring i co ma na celu.
> > > 8. Podaj przynajmniej 5 rad przy kontaktach z dziennikarzami.
> > > 9. Dziennikarz zainteresuje sie firmą jeżeli wykażemy że: (podaj
> > > przynajmniej 4 powody).
> > > 10. Co to jest lobbing.
> > > 11. Wykaż najistotniejsze różnice pomiędzy reklamą a PR.
> > > 12. Wymień przynajmniej 3 rodzaje komunikatów prasowych.
> > > 13. Wymień podstawowe elementy komunikatu prasowego.
> > > 14. Z jakich powodów redakcje mogą odrzucić teksty przygotowane przez
> > > komórki PR w firmie, przedsiębiorstwie.
> > > 15. Jakie instytucje i osoby kształtują opinię publiczną (do
> wykorzystania w
> > > praktyce PR). Podaj przynajmniej 4 przykłady.
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin