Pomoc techniczna.rtf

(55 KB) Pobierz

Dokumentacja PC

Instalowanie gry

Uwaga: wymagania systemowe znajdziesz w pliku „readme”.

INSTALACJA GRY (DLA POSIADACZY WERSJI PŁYTOWEJ):

Umieść płytę w napędzie i postępuj zgodnie z poleceniami pojawiającymi się na ekranie.

Jeśli menu „AutoRun” (autoodtwarzania) nie wyświetli się automatycznie, uruchom instalator ręcznie w systemie Windows® 7, Windows Vista® lub Windows® XP. W tym celu należy otworzyć Start > Run, wpisując następującą ścieżkę lokalizacji w oknie tekstowym: D:\AutoRun.exe (jeżeli ścieżka napędu CD/DVD jest inna niż domyślna, zastąp literę „D” odpowiednim znakiem). Następnie należy nacisnąć „OK”.

Po pomyślnej instalacji gry możesz ją uruchomić przy użyciu aplikacji Origin lub z menu START.

INSTALACJA GRY (DLA UŻYTKOWNIKÓW ORIGIN):

Informacja: Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o bezpośrednim pobieraniu zawartości od EA, wejdź na stronę store.origin.com.

Po pobraniu gry za pośrednictwem Origin, kliknij ikonę instalacji i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie.

Uruchom grę (po zainstalowaniu) bezpośrednio przy użyciu aplikacji Origin.

Informacja: Jeśli już zakupiłeś grę i chcesz ją zainstalować na innym komputerze, musisz wpierw pobrać i zainstalować aplikację Origin na docelowym urządzeniu. Następnie należy uruchomić aplikację i zalogować się przy użyciu danych konta Origin. Wybierz odpowiedni tytuł z listy i kliknij przycisk instalacji, aby pobrać grę.

INSTALACJA (DLA UŻYTKOWNIKÓW GIER OD PARTNERÓW EA):

Skontaktuj się z dystrybutorem cyfrowym, od którego kupiona została gra, aby uzyskać informacje na temat jej instalacji lub też pobrania i instalacji kolejnej kopii.

Uruchamianie gry

URUCHAMIANIE GRY:

Ścieżka lokalizacyjna gier w systemie Windows Vista® lub Windows 7® jest następująca: Start > Gry. W przypadku wcześniejszych wersji systemu Windows, domyślna lokalizacja to: Start > Programy (lub Wszystkie programy). Jeżeli kupiłeś grę przez Origin, możesz ją uruchomić klikając odpowiedni tytuł w sekcji „Moje gry” klienta Origin. Niektóre produkty wymagają tej procedury.

Informacja: W klasycznym menu Start systemu Windows Vista gry znajdują się w następującej lokalizacji: Start > Programy > Gry >

OSTRZEŻENIE O EPILEPSJI

Przeczytaj niniejsze ostrzeżenia przed uruchomieniem gry przez ciebie lub twoje dziecko.

Niektórzy ludzie mogą doznać napadu padaczkowego lub stracić przytomność po wystawieniu na działanie światła o określonej częstotliwości lub świateł spotykanych na co dzień. Epilepsja może wystąpić również podczas oglądania telewizji lub korzystania z niektórych gier wideo. Użytkownik może nie mieć nawet żadnej historii choroby tego rodzaju. Jeżeli u ciebie lub członka twojej rodziny kiedykolwiek wystąpiły symptomy wskazujące na epilepsję (napady padaczki lub utrata przytomności) po wystawieniu na działanie migających świateł, skonsultuj się z lekarzem zanim uruchomisz grę.

Doradzamy rodzicom nadzorować dzieci podczas gry. Należy NIEZWŁOCZNIE wyłączyć grę i skonsultować się z lekarzem w przypadku, gdy u ciebie lub twojego dziecka pojawią się którekolwiek z następujących objawów: zawroty głowy, zaburzenia wzroku, drgania powiek lub mięśni, utrata przytomności, dezorientacja, niekontrolowane ruchy lub konwulsje.

ZALECANE ŚRODKI OSTROŻNOŚCI

Nie przebywaj zbyt blisko ekranu. Siedź tak daleko od ekranu, jak pozwala długość kabla.

W miarę możliwości, graj na małym ekranie.

Unikaj gry jeśli jesteś zmęczony lub niewyspany.

Upewnij się, że pomieszczenie, w którym grasz jest dobrze oświetlone.

Podczas gry rób co godzinę przerwy, trwające od 10 do 15 minut lub dłuższe.

Optymalizacja rozgrywki

Problemy podczas gry

Upewnij się, że twój sprzęt spełnia minimalne wymagania, by korzystać z gry oraz, że zainstalowałeś najnowsze sterowniki kart graficznej i dźwiękowej:

Jeśli używasz karty graficznej NVIDIA, pobierz sterowniki ze strony www.nvidia.com.

Jeśli używasz karty graficznej ATI, pobierz sterowniki ze strony www.amd.com.

Jeżeli korzystasz z wersji płytowej produktu, zainstaluj DirectX z dysku CD/DVD z grą. Domyślnie jest on zlokalizowany w folderze „DirectX” (znajdującym się w głównym folderze dysku). Jeżeli posiadasz połączenie z Internetem, możesz pobrać najnowszą wersję DirectX ze strony www.microsoft.com.

Ogólne rozwiązania problemów

„Jeżeli korzystasz z z wersji płytowej gry i ekran autoodtwarzania nie wyświetla się automatycznie w przypadku instalacji lub uruchamiania gry, kliknij prawym przyciskiem myszy ikonę stacji dysków w folderze „Mój komputer” i wybierz opcję „Autoodtwarzanie”.

„Jeżeli gra działa powoli, możesz obniżyć jakość grafiki lub dźwięku w opcjach gry. Płynność gry często poprawia zmniejszenie rozdzielczości ekranu i jakości detali. Należy jednak pamiętać, że podczas gry na mniejszej rozdzielczości niż maksymalna obsługiwana wartość, jakość obrazu może być mniej klarowna. W razie potrzeby zalecamy wpierw obniżyć jakość detali lub efektów, zanim zostanie zmniejszona rozdzielczość. Jeżeli zdecydujesz się zmniejszyć rozdzielczość ekranu, pamiętaj, by odpowiednio dostosować format obrazu na monitorze. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z danymi dot. wyświetlania obrazu”.

„W celu osiągnięcia optymalnej jakości rozgrywki, możesz zakończyć procesy działające w tle w systemie Windows (poza aplikacją Origin, jeśli jest ona wymagana)”.

Problemy z płynnością podczas gry przez Internet

„Aby uniknąć braku płynności podczas gry przez Internet, wyłącz przed uruchomieniem gry wszelkie komunikatory oraz aplikacje do współużytkowania plików i przesyłania zawartości audio”.

Potrzebujesz pomocy?

Zespół EA ds. Obsługi Klienta nieustannie jest na posterunku, aby pomóc ci czerpać jak najwięcej radości z gry – zawsze i wszędzie.

Wsparcie sieciowe i dane kontaktowe

FAQ, tematy pomocy i informacje kontaktowe znajdziesz na stronie help.ea.com.

Pomoc w korzystaniu z platform Twitter i Facebook

Potrzebna ci szybka porada? Znajdź na Twitterze @askeasupport lub zamieść post na: facebook.com/askeasupport.

Ograniczona 90-dniowa gwarancja

Niniejsze przepisy gwarancyjne odnoszą się wyłącznie do produktów sprzedawanych przez dystrybutora (sprzedaży detalicznej). Gwarancje te nie obowiązują w przypadku produktów sprzedawanych w sieci za pośrednictwem Origin lub niezależnych partnerów.

Limitowana gwarancja Electronic Arts

Przez okres 90 dni od daty zakupu Electronic Arts gwarantuje pierwszemu nabywcy tego produktu, że zarówno nośnik, na którym program/-y są rejestrowane („Nośnik danych”), jak i dokumentacja dołączona do produktu („Instrukcja”), są wolne od wad materiałowych i produkcyjnych. Jeśli w ciągu 90 dni od daty zakupu Nośnik danych lub Instrukcja okażą się wadliwe, Electronic Arts zgadza się wymienić Nośnik lub Instrukcję bezpłatnie, po dostarczeniu Nośnika Danych lub Instrukcji wraz z dowodem zakupu do centrum serwisowego EA przesyłką opłaconą z góry. Niniejsza gwarancja jest ograniczona do Nośnika Danych zawierającego oprogramowanie i Instrukcji, pierwotnie dostarczonej przez Electronic Arts. Niniejsza gwarancja nie ma zastosowania i traci ważność, jeśli w ocenie Electronic Arts wada powstała w wyniku użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem, niewłaściwego obchodzenia się z produktem lub zaniedbania.

Niniejsza gwarancja zastępuje wszystkie inne gwarancje, zarówno ustne, jak i pisemne, wyraźne lub dorozumiane, łącznie z wszelkimi gwarancjami przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu, a żadne inne przedstawicielstwo jakiegokolwiek rodzaju nie jest wiążące ani zobowiązujące wobec Electronic Arts. Jeśli takie gwarancje nie są w stanie wyłączenia, to gwarancje mające zastosowanie do tego produktu, w tym domniemane gwarancje przydatności handlowej lub przydatności do określonego celu, są ograniczone do 90-dniowego okresu opisanego powyżej. W żadnym wypadku Electronic Arts nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szczególne, przypadkowe lub wynikowe szkody związane z posiadaniem, użytkowaniem lub nieprawidłowym działaniem tego produktu Electronic Arts, w tym uszkodzeniem mienia, a także - w zakresie dozwolonym przez prawo - za szkody na osobie, nawet jeśli firma Electronic Arts została poinformowana o możliwości wystąpienia takich szkód. Niektóre stany nie zezwalają na ograniczenie dotyczące czasu trwania dorozumianej gwarancji i/lub wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności za szkody przypadkowe bądź wtórne, więc powyższe ograniczenia i/lub wyłączenie odpowiedzialności nie mają tam zastosowania. W przypadku takich jurysdykcji odpowiedzialność Electronic Arts będzie ograniczona w maksymalnym zakresie dozwolonym przez prawo. Niniejsza gwarancja daje użytkownikowi konkretne prawa. W zależności od kraju zamieszkania użytkownik może mieć także inne prawa.

Zwroty podczas 90-dniowego okresu gwarancyjnego

Prosimy zwrócić produkt wraz z (1) kopią paragonu z widoczną datą zakupu, (2) krótkim opisem problemu z produktem oraz (3) danymi adresowymi z twoim imieniem, nazwiskiem i numerem telefonu. Materiały te należy wysłać na adres podany poniżej. Gdy firma Electronic Arts rozpatrzy gwarancję, klient otrzyma zastępczy produkt (Nośnik danych i/lub Instrukcję). Jeżeli produkt został uszkodzony w wyniku niewłaściwego użytkowania lub wypadku, niniejsza 90-dniowa gwarancja staje się nieważna. W takim przypadku należy postępować zgodnie z instrukcjami dotyczącymi zwrotu po 90-dniowym okresie gwarancyjnym. Produkty najlepiej wysłać, korzystając z opcji śledzenia przesyłki. Firma Electronic Arts nie ponosi odpowiedzialności za produkty nie będące w jej posiadaniu.

Informacje o gwarancji EA

Jeśli wada Nośnika danych lub Instrukcji wynika z użytkowania niezgodnie z przeznaczeniem, niewłaściwego obchodzenia się lub zaniedbania, bądź jeśli Nośnik danych lub Instrukcja okażą się wadliwe w ciągu 90 dni od daty zakupu, wybierz jedną z poniższych opcji, aby otrzymać wskazówki, jak wymienić produkt:

Informacje o gwarancji sieciowej: help.ea.com/pl/article/ea-uk-warranty-policy

Zgłoś jeśli naruszono regulamin