Planowanie i Implementacja Strategii Marketingowej 17-18.doc

(21 KB) Pobierz
1

1.    Planowanie i Implementacja Strategii Marketingowej (2 dni)

 

a.    Planowanie działań promocyjnych w czasie

i. Pracujemy z arkuszem planu marketingoweg

ii.                      Elementy zarządzania projektem

b.    Plan of Action (POA) dla Przedstawicieli

i. Przedstawienie dokumentu, przygotowanie wzo

c.     Zasady dobrej implementacji

i. paweł

d.    Rozliczenie efektywności działań marketingowych

i. Jakie zastosować mierniki efektywności

ii.                      Projektowanie KWE, zarządzanie przez cele

 

 

 

e.    Współpraca z innymi działami przy tworzeniu Pormo Mixu

f.      Prezentowanie strategii i taktyki marketingowej dla grup

g.    Elementy prowadzenia spotkań i pracy w grupie, techniki kreatywne

i. Planowanie spotkań

ii.                      Role na spo

h.    Pokonywanie zastrzeżeń i oporu – elementy komunikacji asertywnej, domeny komunikacyjne

i.       Współpraca z  Działem Polityki Sprzedaży

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin