Regenersis oszukuje ludzi, iPhone - opis wydarzenia.pdf

(137 KB) Pobierz
195968900 UNPDF
Proszę przeczytaj do końca, zanim – Pokazywarka.pl
Page 1 of 2
Logowanie Rejestracja
Proszę przeczytaj do końca, zanim zakopiesz/wykopiesz.
Jestem, a raczej byłem szczęśliwym posiadaczem iPhone'a 3G, przez około 8 miesięcy, do momentu w którym
się zepsuł. Wypisałem listę 3 wad, między innymi: błędne działanie przełącznika wyciszania, tak samo popsuty
home button, czyli jedyny przycisk, który mi pozostał, niestykający minijack i odesłałem za pośrednictwem Ery
do serwisu, jak się później okazało, od miesiąca współpracowali z Regenersisem.
Po miesiącu czekania zadzwoniła do mnie "miła" pani, która poinformowała, Ŝe serwis wystawił mi kosztorys na
prawie 1000zł, wyplątałem się z tego w końcu, ale strachu mi narobiła strasznego. Po zadaniu pytania o
przyczynę wystawienia kosztorysu zdawkowo odpowiedziała "interwencja cieczy":
Po kolejnych dwóch tygodniach telefon wrócił do mnie, odebrałem go w salonie tam zrezygnowany od pana
Mariusza dowiedziałem się, Ŝe z racji wykrycia "interwencji cieczy" anulowali mi całą gwarancję na wszystko
telefon, słuchawki i ładowarkę. A moje nazwisko zostało zanotowane w "ich bazie".
Zacząłem szperać, bo strasznie śmierdziało mi tu jakimś szwindlem. Pedantycznie dbam o swoje rzeczy, a
szczególnie o coś tak drogiego dla mnie jak iPhone, na którego musiałem nieźle zapracować zawsze był
suchutki, trzymałem go z daleka od jakichkolwiek źródeł wody.
Ponadto przed wysłaniem sam sprawdziłem zgodnie z instrukcją http://support.apple.com/kb/HT3302?
viewlocale=pl_PL&locale=pl_PL czy są jakieś aktywowane czujniki. Nic, wszystko było tak jak zaraz po zakupie.
(Na płycie głównej sprawdzić czujników nie mogłem, bo wtedy by stwierdzili "nieuprawniony dostęp do
urządzenia")
Oczywiście na telefony Regenersis nie odpowiada, na maile tak samo. Ciekawy wątek znalazłem na forum
MyApple:
http://pokazywarka.pl/aifz38/
20091207
195968900.001.png 195968900.002.png
Proszę przeczytaj do końca, zanim – Pokazywarka.pl
Page 2 of 2
http://www.myapple.pl/iphone/110164regenersispozewzbiorowydorpkszukamposzkodowanych.html
Wypowiedź uŜytkownika forum MyApple "dj.cicho":
pracowalem kiedys u jednego z rodzimych operatorow telefonow komorkowych; "znajomy" z serwisu CRC
powiedzial, ze na klopotliwe usterki/awarie jest zawsze kropelka wody. chyba nie chodzi konkretnie o wode ale z
pewnoscia cos leja na plyte glowna. Ogolnie "kolega"(pracownik*CRC) to byl jeden wielki
przekret/cham/kombinator. Najgorsze jest to, ze caly serwis toleruje, ba, nawet przyklaskuje takiemu traktowaniu
klienta. Dla nich klient to zwykly "burak". Osobiscie serwisowi CRC (chyba to samo co Regenersis) zycze jak
najszybszego upadku/zastapienia innym serwisem.
Potem dodatkowo coś co juŜ było na Wykopie, ale nie zdobyło wystarczającej popularności:
http://nt.interia.pl/szukaj/news/telefonuzadarmonienaprawisz,1328005
Najgorsze jest to, Ŝe Regenersis serwisuje takŜe Nokie, Sony Ericssony, HTC i Samsungi. Czyli taka sytuacja
moŜe spotkać kaŜdego z nas, trzeba temu zapobiec. Dawno temu odsyłałem do nich k750i, który się wyłączał z
powodu luźnej baterii wysyłałem go do nich 3 razy za kaŜdym go "profesjonalnie" naprawili wgrywając nowe
(nadpisując, bo miałem najnowsze) oprogramowanie :/...
Nic nie da się im takŜe udowodnić, bo w Polsce nie ma innego "autoryzowanego" przez Apple serwisu, więc
naprawa czy sprawdzenie stanu czujników wiąŜe się z utratą gwarancji.
Apple nie przejmuje się tym co dzieje się kilka tysięcy kilometrów od ich siedziby, ale moŜe
zacząć się przejmować, do tego jednak potrzebuję siły większej niŜ kilka osób. Wiem, Ŝe Wykop pomoŜe. Bo w
Wykopie siła!
Nie będę zachęcał do DDOSowania serwisu regenersis.pl bo wykopowicze mają więcej kultury niŜ 4chan,
myślę Ŝe wystarczy zalać ich falą maili ze skargami:
To adres pani, która serwisowała mój telefon, myśle, Ŝe to nie ona jest temu wszystkiemu winna tylko firma,
która zmusza ją do takich działań:
malgorzata.kepka@crcpolska.com
Na mój mail do tejŜe pani odpowiedzi nie otrzymałem.
http://regenersis.pl/EMailF.aspx to jest formularz zgłoszeniowy, praktycznie jedyna droga kontaktu z
korporacją Regenersis, niestety nie odpowiadają na moje prośby wyjaśnienia sytuacji.
Przykładowy email do wysłania:
Witam!
Pragnę złoŜyć skargę na jakość oferowanych przez Państwa firmę usług. Serwisowanie telefonów polega na ich
naprawie, a nie odsyłaniu nietkniętych do klienta. Stwierdzanie interwencji cieczy w przypadku gdy ona nie
występuje jest jawnym oszustwem, które podlega karze zgodnie z Art. 286 ustawy z 6 czerwca 1997 r. Kodeks
karny (Dz.U. z 1997 r. Nr 88, poz. 553 z późn. zm.). Proszę tym samym o dokładne wyjaśnienie przebiegu
naprawy telefonów.
Z powaŜaniem,
imie nazwisko/nick
Proszę wysyłajcie, jeśli kaŜdy wyśle 1 anonimowy email moŜe pomóc wszystkim posiadaczom komórek w tym
kraju.
Ta strona powstała 05.12.2009. Wizyt: 16085
© 2009 Pokazywarka.pl
Jak to działa? Zasady Kontakt Nowości
http://pokazywarka.pl/aifz38/
20091207
195968900.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin