Raport_Jednorazowa_Oferta_(25)Pytania_Watpliwosci.pdf

(5224 KB) Pobierz
Pytania i Watpliwosci do Jednorazowej Oferty -v3
Jednorazowa Oferta
25 stron Pytań i Wątpliwości
„Diabeł tkwi w szczegółach...”
Piotr Majewski
25 października 2010
Piotr Majewski
380459424.012.png 380459424.013.png 380459424.014.png 380459424.015.png
WOW!
Jesteście WSPANIALI!
12 minut pełne wiedzy
W rewelacyjnie przez Was przyjętym video:
wyjawiłem prostą technikę z zestawu tych,
którym wielu znanych marketerów z
Zachodu zawdzięcza swoje fortuny.
To technika Jednorazowej Oferty, której nie
będę tutaj powtarzał - szczegóły znajdziecie w video pod ww. linkiem.
249 komentarzy i rośnie
Gdy zacząłem pisać ten raport, pod video
umieściliście 210 komentarzy - w większości
bardzo konkretnych, nawet bardzo długich.
Osobiście przeczytałem KAŻDY komentarz
przed napisaniem tego raportu. Jednak gdy
robiłem niedługo później załączone tu zrzuty
ekranu, było już 249 komentarzy i ciągle pojawiają się nowe. WOW!
Jestem zachwycony Waszą reakcją.
Zdecydowana większość Waszych opinii zawierała podziękowania,
potwierdzenie fenomenu i wartość tej techniki oraz plany jej wdrożenia.
Pojawiły się również pytania i wątpliwości. Ponieważ większość z nich
się powtarzała, napisałem ten raport, aby odpowiedzieć na nie
wszystkie.
Postanowiłem zacząć od Wątpliwości, komentarzy sugerujących, że
technika Jednorazowej Oferty (dalej będę pisała „OTO” od „One Time
Piotr Majewski
380459424.001.png 380459424.002.png 380459424.003.png 380459424.004.png 380459424.005.png
Offer”) nie działa. Najpierw postaram się Ciebie przekonać, że jednak
działa, a potem zajmę się pytaniami.
W raporcie tym znajdziesz MNÓSTWO praktycznych porad. Będę
wdzięczny, jeśli roześlesz go do znajomych i podzielisz się potem
swoją opinią na stronie, do której link podam na końcu.
„To nie działa”
Bardzo ważne w marketingu jest, aby nie sugerować się swoimi
odczuciami, ani nawet tym, co mówią nam Klienci. Należy sugerować
się tym, co Klienci robią .
Wracając do powyższego komentarza. Faktycznie oferowanie lodówki
za 1500 zł osobie, która kupiła nóż za 15 zł nie wydaje się specjalnie
rozsądne . Ale zaoferowanie zestawu noży wartego np. 600-1000 zł w
znacznej obniżce (tyle, żeby nadal się nam opłacało) albo w połączeniu z
innym bonusem, jest już rozsądne.
Z moich wieloletnich już doświadczeń z OTO wynika, że około 5%
Klientów jest na tyle zamożna, albo na tyle czuje potrzebę, że nie
stanowi dla nich problemu 20-krotne lub większe zwiększenie wartości
zamówienia. Pamiętajmy, że wśród nas są osoby, dla których pieniądze
nie stanowią problemu, albo które są w znacznie większej potrzebie niż
reszta naszych Klientów. Jeśli te osoby stanowią w sumie 5% populacji
Piotr Majewski
380459424.006.png 380459424.007.png
naszych Klientów i zaproponujemy im produkt 20 razy droższy, to
mamy 2-krotny wzrost wartości sprzedaży.
Siła OTO nie polega na dużym odsetku osób reagujących, ale na dużej
kwocie.
Gdy kupię krzesło za 40 zł nie kupię kanapy za 4.000 zł ” z tym bym
się zgodził, bo trudno aby krzesło za 40 zł pasowało do kanapy za 4000
zł. Ale krzesło za 200-400 zł już będzie pasowało i znajdą się Klienci, na
których fakt, że idealnie pasują do siebie będzie wystarczający, aby
wydać te 4000 zł.
Gdy kupię płytę za 60 zł to nie kupię całej dyskografii wykonawcy ” -
i tutaj mamy strzał w stopę, ponieważ mogę się założyć, że znajdzie się
5% osób, które to zrobią, jeśli dostaną dobrą ofertę. To jest,
paradoksalnie, przykład dobrze dobranego OTO. Zresztą nie tylko ja tak
myślę, Radek też wpadł na ten pomysł:
Piotr Majewski
380459424.008.png 380459424.009.png
„To działa, ale TYLKO w
gdy sprzedajemy wiedzę”
Pana rady dotyczą TYLKO sprzedaży wiedzy” - cóż za uogólnienie,
na szczęście nieprawdziwe. Pozwolę sobie się nie zgodzić, bo WIEM
(dużymi literami wygląda wiarygodniej, nie?), że to nie jest prawda.
Na moich szkoleniach „Internetowy Milioner” czy „Niewidzialne
Techniki Sprzedaży” (to drugie prowadzone z Dariuszem Świerkiem)
osoby sprzedające wiedzę stanowią mniejszość . Ostatnio na sali
mieliśmy firmę zajmującą się reklamą wielkopowierzchniową, bardzo
duży sklep ze sprzętem fitness, sklep z armaturą łazienkową, sklep z
częściami do skuterów, firmy MLM sprzedające kosmetyki, duży sklep
RTV itd.
Każdej z tych firm byłem lub byliśmy w stanie pokazać KONKRETNE
wdrożenie tych technik. Siedzę w tym temacie ponad 10 lat i
konsultowałem osobiście setki firm z każdej prawie branży - łącznie z
porno, co mi jednak nie pasowało ;-) - widzę znacznie więcej możliwości
w branżach moich Klientów niż oni sami.
Mam Klienta, który 16 lat prowadził firmę sprzedającą części
samochodowe. Po kilku spotkaniach z nami stwierdził, że właściwie to
nie zna swojej branży i otworzyliśmy mu oczy.
Nie jest sztuką znać nuty. Sztuką jest zrobić z nich symfonię.
Piotr Majewski
380459424.010.png 380459424.011.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin