Arkusz autodiagnozy
w zakresie opieki nad uczniem niepełnosprawnym w szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych
Nazwa i adres szkoły: ........................................................................................................................................
........................................................................................................................................
Dyrektor szkoły: .......................................................................................................................................
Podstawy prawne:
Cele badania:
· Zebranie informacji dotyczących liczby uczniów niepełnosprawnych kształcących się w ogólnodostępnych szkołach podstawowych, gimnazjach i szkołach ponadgimnazjalnych w woj. podlaskim.
· Zbadanie, czy szkoła zapewnia dostosowanie treści, metod i organizacji nauczania do możliwości psychofizycznych uczniów
· Ustalenie, czy w szkole zatrudnia się nauczycieli posiadających odpowiednie przygotowanie do pracy z uczniem niepełnosprawnym
· Zbadanie, czy szkoła uwzględnia w szkolnym planie nauczania realizację zajęć rewalidacyjnych dla uczniów niepełnosprawnych, zgodnie z ich potrzebami
1. Czy w szkole są uczniowie niepełnosprawni?
Tak q Nie q
Jeżeli tak, to czy wszyscy mają aktualne orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane przez publiczną poradnię psychologiczno-pedagogiczną?
2. Proszę podać liczbę uczniów niepełnosprawnych /posiadających orzeczenie do kształcenia specjalnego wydane przez publiczną poradnię psychologiczno – pedagogiczną/ w poszczególnych klasach, wg wzoru:
Lp.
Uczniowie wg rodzaju
niepełnosprawności ( zgodnie z posiadanym orzeczeniem o potrzebie
kształcenia specjalnego)
Szkoła Podstawowa
Gimnazjum
Ponadgimnazjalna
Kl.I
Kl.II
Kl.III
Kl.IV
Kl.V
Kl.VI
1.
niesłyszący,
słabo słyszący
2.
niewidomi,
słabo widzący
3.
przewlekle chorzy
4.
z zaburzeniami psychicznymi
...
m.muca