// Titles (Text Formatting\Output) for James Bond 007: Nightfire // // This file contains generic text used in the game for objects such as the HUD // other statistics screens. // // Position command $position x y // x & y are from 0 to 1 to be screen resolution independent // -1 means center in each dimension // Effect command $effect <effect number> // effect 0 is fade in/fade out // effect 1 is flickery credits // effect 2 is write out (training room) // Text color r g b command $color // fadein time fadeout time / hold time // $fadein (message fade in time - per character in effect 2) // $fadeout (message fade out time) // $holdtime (stay on the screen for this long) // Statistics Screen // Lower left $position 0.1 0.8 $effect 1 $color 120 180 255 255 $color2 255 255 255 255 $fadein 1.5 $fadeout 0.5 $holdtime 1.2 HUDFRIEND { Przyjacielski } HUDENEMY { Wrogi } SBTEAMSCORE { Rachunek dru?yny } SBTEAMS { Dru?yny } SBPLAYER { Gracz } SBKILLS { Zwyci?stwa } SBDEATHS { Pora?ki } SBLATENCY { Czas op??nienia } SBSCORES { Punkty } SBDEFSELF { w?asnych przegranych } SBDEF { przegranych } SBWASDEF { przegrano } BSFIELD { Punkty } BSROUNDS { Zagrano rund } BSACCUR { Dok?adno?? } BSKILLS { Zabito wrog?w } BSDAMAGE { Zadano uszkodze? } BSWEAPON { Ulubiona bro? } BSMOMENTS { Wa?ne Momenty } BSSECRETS { Wa?ne Tajemnice } HUD_WeaponsFull { Mo?esz mie? jednocze?nie tylko bro? 4 rodzaj?w. Musisz pozbawi? si? jednej, aby wzi?? t? bro?. } CTFPickUpFlagP { Zdoby?e? flag? przeciwnika! Powracaj do bazy! } CTFPickUpFlagG { Twoja flaga zosta?a zdobyta! Ukryj si?, p?ki nie zostanie zwr?cona! } CTFPickUpFlagT { Twoja dru?yna ZDOBY?A FLAG? przeciwnika!! } CTFLoseFlag { Twoja flaga zosta?a ZDOBYTA!! } CTFCaptureFlagP { ZDOBY?E? FLAG?! } CTFCaptureFlagT { Twoja dru?yna ZDOBY?A FLAG?!! } CTFFlagCaptured { Twoja flaga ZDOBYTA!! } CTFFlagScorerMI6 { zdoby? flag? MI6! } CTFFlagScorerPH { zdoby? flag? Feniksa! } CTFFlagGetMI6 { uzyska? flag? MI6! } CTFFlagGetPH { uzyska? flag? Feniksa! } CTFFlagReturnMI6 { zwr?ci? flag? MI6! } CTFFlagReturnPH { zwr?ci? flag? Feniksa! } CTFFlagReturnedT { Twoja flaga zosta?a zwr?cona! } CTFFlagReturnedE { Flaga nieprzyjaciela zosta?a zwr?cona! } CTFFlagKilledMI6 { zabi? nios?cego flag? MI6! } CTFFlagKilledPH { zabi? nios?cego flag? Feniksa! } CTFFlagDefendedMI6 { obroni? bazy MI6! } CTFFlagDefendedPH { obroni? bazy Feniksa! } CTFTeamMI6 { MI6 } CTFTeamPH { Feniks } CTFScorePoint { +1 punkt } CTFScorePoints { +10 punkt?w } CTFInfoFlagAtBaseMI6 { Flaga MI6 jest na bazie. } CTFInfoFlagAtBasePH { Flaga Feniksa jest na bazie. } CTFInfoFlagCarriedMI6 { niesie flag? MI6. } CTFInfoFlagCarriedPH { niesie flag? Feniksa. } CTFInfoFlagCarryMI6 { Kto? niesie flag? MI6. } CTFInfoFlagCarryPH { Kto? niesie flag? Feniksa. } CTFInfoFlagDroppedMI6 { Flaga MI6 jest obecnie utracona. } CTFInfoFlagDroppedPH { Flaga Feniksa jest obecnie utracona. } CTFCarrierDefendedMI6 { obroni? nios?cego flag? dru?yny MI6. } CTFCarrierDefendedPH { obroni? nios?cego flag? dru?yny Feniksa. } CTFFlagAssistMI6 { asystowa? przy zdobyciu dla dru?yny MI6. } CTFFlagAssistPH { asystowa? przy zdobyciu dla dru?yny Feniks. } CTFTimeRemain { Pozosta?o czasu: } CTFGameReset { Jeszcze jeden gracz przy??czy? si? do gry. Zresetowanie flag i zasob?w. } MPJoin { %s przy??czy? si? do gry } MPLeave { %s odszed? z gry } TEAMChange { %s przeszed? do dru?yny %s } TEAMChangeP { %s Jeste? w dru?ynie %s } TEAMSameP { %s przydzielono do dru?yny %s } MPSay { Powiedzie? } MPSayTeam { Powiedzie? do dru?yny } MPTeamHdr { (Dru?yny) } MPNameChange { %s zmieni? swoje imi? na %s } MPUnnamed { bez imienia } MPErrConnect { UWAGA: problem z po??czeniem }
SLU06