titles.txt

(4 KB) Pobierz
// Titles (Text Formatting\Output) for James Bond 007: Nightfire
//
// This file contains generic text used in the game for objects such as the HUD 
// other statistics screens.
//
// Position command $position x y 
// x & y are from 0 to 1 to be screen resolution independent
// -1 means center in each dimension
// Effect command $effect <effect number>
// effect 0 is fade in/fade out
// effect 1 is flickery credits
// effect 2 is write out (training room)
// Text color r g b command $color
// fadein time fadeout time / hold time
// $fadein (message fade in time - per character in effect 2)
// $fadeout (message fade out time)
// $holdtime (stay on the screen for this long)


// Statistics Screen
// Lower left
$position 0.1 0.8
$effect 1
$color 120 180 255 255
$color2 255 255 255 255
$fadein 1.5
$fadeout 0.5
$holdtime 1.2

HUDFRIEND
{
Przyjacielski
}

HUDENEMY
{
Wrogi
}

SBTEAMSCORE
{
Rachunek dru?yny
}

SBTEAMS
{
Dru?yny
}

SBPLAYER
{
Gracz
}

SBKILLS
{
Zwyci?stwa
}

SBDEATHS
{
Pora?ki
}

SBLATENCY
{
Czas op??nienia
}

SBSCORES
{
Punkty
}

SBDEFSELF
{
w?asnych przegranych
}

SBDEF
{
przegranych
}

SBWASDEF
{
przegrano
}

BSFIELD
{
Punkty
}

BSROUNDS
{
Zagrano rund
}

BSACCUR
{
Dok?adno??
}

BSKILLS
{
Zabito wrog?w
}

BSDAMAGE
{
Zadano uszkodze?
}

BSWEAPON
{
Ulubiona bro?
}

BSMOMENTS
{
Wa?ne Momenty
}

BSSECRETS
{
Wa?ne Tajemnice 
}

HUD_WeaponsFull
{
Mo?esz mie? jednocze?nie tylko bro? 4 rodzaj?w. Musisz pozbawi? si? jednej, aby wzi?? t? bro?. 
}

CTFPickUpFlagP
{
Zdoby?e? flag? przeciwnika!

Powracaj do bazy!
}

CTFPickUpFlagG
{
Twoja flaga zosta?a zdobyta!

Ukryj si?, p?ki nie zostanie zwr?cona!
}

CTFPickUpFlagT
{
Twoja dru?yna ZDOBY?A FLAG? przeciwnika!! 
}

CTFLoseFlag
{
Twoja flaga zosta?a ZDOBYTA!!
}

CTFCaptureFlagP
{
ZDOBY?E? FLAG?!
}

CTFCaptureFlagT
{
Twoja dru?yna ZDOBY?A FLAG?!!
}

CTFFlagCaptured
{
Twoja flaga ZDOBYTA!!
}

CTFFlagScorerMI6
{
 zdoby? flag? MI6!
}

CTFFlagScorerPH
{
 zdoby? flag? Feniksa!
}

CTFFlagGetMI6
{
 uzyska? flag? MI6!
}

CTFFlagGetPH
{
 uzyska? flag? Feniksa!
}

CTFFlagReturnMI6
{
 zwr?ci? flag? MI6!
}

CTFFlagReturnPH
{
 zwr?ci? flag? Feniksa!
}

CTFFlagReturnedT
{
Twoja flaga zosta?a zwr?cona!
}

CTFFlagReturnedE
{
Flaga nieprzyjaciela zosta?a zwr?cona!
}

CTFFlagKilledMI6
{
 zabi? nios?cego flag? MI6!
}

CTFFlagKilledPH
{
 zabi? nios?cego flag? Feniksa! 
}

CTFFlagDefendedMI6
{
 obroni? bazy MI6!
}

CTFFlagDefendedPH
{
 obroni? bazy Feniksa!
}

CTFTeamMI6
{
MI6
}

CTFTeamPH
{
Feniks
}

CTFScorePoint
{
+1 punkt
}

CTFScorePoints
{
+10 punkt?w
}

CTFInfoFlagAtBaseMI6
{
Flaga MI6 jest na bazie.
}

CTFInfoFlagAtBasePH
{
Flaga Feniksa jest na bazie.
}

CTFInfoFlagCarriedMI6
{
 niesie flag? MI6.
}

CTFInfoFlagCarriedPH
{
 niesie flag? Feniksa.
}

CTFInfoFlagCarryMI6
{
Kto? niesie flag? MI6.
}

CTFInfoFlagCarryPH
{
Kto? niesie flag? Feniksa.
}

CTFInfoFlagDroppedMI6
{
Flaga MI6 jest obecnie utracona.
}

CTFInfoFlagDroppedPH
{
Flaga Feniksa jest obecnie utracona.
}

CTFCarrierDefendedMI6
{
 obroni? nios?cego flag? dru?yny MI6.
}

CTFCarrierDefendedPH
{
 obroni? nios?cego flag? dru?yny Feniksa.
}

CTFFlagAssistMI6
{
 asystowa? przy zdobyciu dla dru?yny MI6. 
}

CTFFlagAssistPH
{
 asystowa? przy zdobyciu dla dru?yny Feniks.
}

CTFTimeRemain
{
 Pozosta?o czasu:
}

CTFGameReset
{
Jeszcze jeden gracz przy??czy? si? do gry. 
Zresetowanie flag i zasob?w.
}

MPJoin
{
%s przy??czy? si? do gry
}

MPLeave
{
%s odszed? z gry
}

TEAMChange
{
%s przeszed? do dru?yny %s  
}

TEAMChangeP
{
%s Jeste? w dru?ynie %s 
}

TEAMSameP
{
%s przydzielono do dru?yny %s 
}

MPSay
{
Powiedzie?
}

MPSayTeam
{
Powiedzie? do dru?yny
}

MPTeamHdr
{
(Dru?yny)
}

MPNameChange
{
%s zmieni? swoje imi? na %s
}

MPUnnamed
{
bez imienia
}

MPErrConnect
{
UWAGA: problem z po??czeniem
}

Zgłoś jeśli naruszono regulamin