zestawy.doc

(59 KB) Pobierz

Zestaw 1

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1980 i 1992.

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 2

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1980 i 1993 (ogółem).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 3

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1980 i 1993 (w miastach).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 4

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1980 i 1993 (na wsi).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 5

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1980 i 1994.

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 6

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1980 i 1995.

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 7

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1980 i 1996 (ogółem).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 8

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1980 i 1996 (w miastach).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 9  

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1980 i 1996 (na wsi).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 10

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1990 i 1992.

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 11

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1990 i 1993 (ogółem).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 12

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1990 i 1993 (w miastach),

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 13

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1990 i 1993 (na wsi).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 14

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1990 i 1994.

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 15 

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1990 i 1995.

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 16

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1990 i 1996 (ogółem).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 17

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1990 i 1996 (w miastach).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 18

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1990 i 1996 (na wsi).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 19

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1991 i 1992.

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 20

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1991 i 1993 (ogółem).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 21

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1991 i 1993 (w miastach).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 22

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1991 i 1993 (na wsi).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 23

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1991 i 1994.

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 24

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1991i 1995.

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 25

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1991 i 1996 (ogółem).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 26

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1991 i 1996 (w miastach).

-                                                                                                                                                                        -

Zestaw 27

Na podstawie załączonych materiałów, stosując znane metody statystyczne, należy możliwie wszechstronnie porównać ze sobą dane dotyczące urodzeń żywych na 1000 kobiet w podanych przedziałach klasowych wg, wieku zestawiając wyniki dla lat 1991 i 1996 (na wsi)

-                                                                                                                                                                                                                                                                                                              -

 

UWAGA:      W wielu zestawach powtarzają się dane dla 1980, 1990 i 1991, które są wymieniane jako pierwsze i stanowią podstawę do porównań. Nierealne jest całkowite ...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin