ChaosInTheOldWorld_KartyBogow.pdf
(
2405 KB
)
Pobierz
Presentation2
CHAOS IN THE OLD WORLD - TŁUMACZENIE KART BOGÓW
Karty Chaosu Khorna
Khorna
Karty Chaosu Tzeentcha
Tzeentcha
Karty ulepszeń Khorna
Khorna
Battle Frenzy
(Szał bitewny)
Na początku bitwy w tym regionie,
rzucasz dwiema kośćmi walki i
przypisujesz ewentualne trafienia zanim
dojdzie do normalnych rzutów walki.
Drain Power
(Wyssanie mocy)
Kiedy zagrasz tę kartę, każdy inny gracz z co
najmniej jednym Kultystą w tym regionie traci
jeden punkt mocy. Ty zyskujesz jeden punkt
mocy.
Bloodsworn
(Wyznawcy krwi)
(Zwiększa się wartość ataku.)
Bloodletters
(Krwiopuszcze)
Podczas bitwy, twoje Krwiopuszcze rzucają swoimi kośćmi
walki i zabijają ewentualne ofiary zanim inne figurki rzucą
kośćmi.
Changer of Ways
(Zmieniający drogi)
Efekty tekstowe wszystkich innych kart Chaosu
w tym regionie są anulowane.
Ritual Slaying
(Rytualny mord)
Za każdym razem gdy zabijesz figurkę
w tym regionie, dobierasz kartę
Chaosu.
Bloodthirster
(Krwiopijec)
Obliczając wartość dominacji w regionie, pojedynczy
Krwiopijec liczy się za trzy figurki.
Warp Shield
(Tarcza spaczenia)
Kiedy zagrasz tę kartę, wybierz jedną ze swoich
figurek w tym regionie. Figurka ta nie może
zostać zabita w bitwie podczas tej rundy. (W
formie przypomnienia możesz postawić daną
figurkę na tej karcie.)
Power of Blood
(Potęga krwi)
Kiedy odzyskujesz punkty mocy w fazie dobierania,
otrzymujesz jeden punkt mocy więcej niż wynosi zaznaczona
wartość.
Field of Carnage (Pole
rzezi)
Kiedy ta karta pozostaje w tym
regionie, nie można z niego przyzwać
żadnych figurek za wyjątkiem twoich.
Deluge of Ferocity
(Zalew okrucieństwa)
Dobierasz jedną dodatkową kartę Chaosu w każdej fazie
dobierania.
Karty ulepszeń
Battle Cry
(Okrzyk bojowy)
Podczas tej rundy w tym regionie nie
można umieszczać żetonów zepsucia.
Temporal Stasis
(Czasowy zastój)
Twoi przeciwnicy mają zwiększony o dwa koszt
przywołania figurek oraz zagrywania kart
Chaosu w tym regionie.
Karty ulepszeń Nurgla
Nurgla
Lepers
(Trędowaci)
Koszt Trędowatego wynosi 0, jeśli umieścisz go w regionie,
w którym nie masz innych figurek. Dana figurka może być
przywołana za darmo tylko raz na rundę.
The Skull Throne
(Tron czaszek)
Obliczając wartość dominacji w tym
regionie, policz sumę wartości ataku
twoich figurek zamiast liczby twoich
figurek. (Dodaj do tego koszt twoich
kart Chaosu, jak normalnie.)
The Persistence of
Change
(Trwałość zmian)
Jeśli zabijesz jedną lub więcej figurek podczas
bitwy w tej rundzie, możesz zdecydować, by nie
odrzucać tej karty w fazie końcowej,
zostawiając ją w grze na następną rundę.
Plaguebearers
(Siewcy zarazy)
Kiedy przeciwnik zabije jednego z twoich Siewców Zarazy
w walce, zadaj jedno trafienie każdej figurce w tym samym
regionie, która należy do tego przeciwnika.
Great Unclean One
(Wielki Nieczysty)
Natychmiast umieść dwa żetony zepsucia w regionie, do
którego przywołujesz Wielkiego Nieczystego.
The Blood God's Call
(Zew boga krwi)
Kiedy zagrasz tę kartę, natychmiast
przenieś tu do dwóch swoich figurek
z innego regionu lub regionów.
The Meddling of Skaven
(Machinacje skavenów)
Kiedy zagrasz tę kartę, wybierz przeciwnika z
figurkami w tym regionie. Gracz ten musi
odrzucić dwie karty Chaosu z ręki.
Power of Pestilence
(Potęga plagi)
Kiedy odzyskujesz punkty mocy w fazie dobierania,
otrzymujesz jeden punkt mocy więcej niż wynosi zaznaczona
wartość.
Reborn in Blood
(Odrodzenie w krwi)
Podczas fazy walki przeprowadź
dodatkową bitwę w tym regionie.
Teleport
(Teleportacja)
Kiedy zagrasz tę kartę, możesz przemieścić
dowolnego Kultystę lub Wojownika z tego
regionu do innego.
Provender of Ruin
(Żywiciel zniszczenia)
Otrzymujesz 3 punkty zwycięstwa za każdym razem gdy
zostanie zrujnowany jakiś region.
Karty Chaosu Nurgla
Nurgla
Dazzle
(Oszołomienie)
Podczas fazy zepsucia, jeden Kultysta każdego
twojego przeciwnika w tym regionie nie jest
brany pod uwagę podczas umieszczania
żetonów zepsucia.
Karty ulepszeń Tzeentcha
Tzeentcha
Plague Aura
(Aura zarazy)
Każdy twój żeton zepsucia w tym regionie
dodaje jeden do twojej wartości
dominacji.
Acolytes
(Akolici)
Kiedy przywołujesz Akolitę z planszy (zamiast ze swojej puli),
może on wziąć ze sobą żeton spaczenia (jeśli taki jest) z
regionu wyjściowego do regionu docelowego.
Karty Chaosu Slaanesha
Slaanesha
Horrors
(Strachulce)
Kiedy przywołujesz Strachulca, możesz umieścić go na
pustym miejscu na kartę w tym regionie. Tylko ty możesz
zagrywać karty w tym miejscu, póki jest na nim Strachulec.
Plague Touch
(Dotyk zarazy)
Wartość obrony każdej figurki wroga
w tym regionie zostaje zmniejszona
o jeden. Najmniejsza możliwa wartość
wynosi 1.
Abyssal Pact (Piekielny
pakt)
Wrogie figurki w tym regionie nie zwiększają
wartości dominacji przeciwników podczas fazy
dominacji.
Lord of Change
(Pan Zmian)
Pan Zmian posiada dwa symbole magii.
Perverse Infiltration
(Perwersyjna penetracja)
Kiedy zagrasz tę kartę, umieść w tym regionie
jeden żeton zepsucia. Nie daje ci to żetonu
przesunięcia tarczy.
Rain of Pus
(Deszcz żółci)
Wartość ataku każdej twojej figurki
w tym regionie jest zwiększona o jeden.
Power of Magic
(Potęga magii)
Kiedy odzyskujesz punkty mocy w fazie dobierania,
otrzymujesz jeden punkt mocy więcej niż wynosi zaznaczona
wartość.
Influenza
(Grypa)
Odporność regionu zostaje zmniejszona
o dwa.
Insidious Lies
(Podstępne kłamstwa)
Za każdy żeton Szlachcica i każdy żeton Bohatera
w tym regionie dodaj dwa do swojej wartości
dominacji.
Deluge of Magic
(Zalew magii)
Dobierz do sześciu kart Chaosu w każdej fazie dobierania
(zamiast pięciu).
All Things Decay
(Wszystko gnije)
Kiedy zagrasz tę kartę, usuń jeden żeton
zepsucia należący do dowolnego gracza
w tym regionie.
Karty ulepszeń Slaanesha
Slaanesha
Dark Influence
(Mroczny wpływ)
Kiedy zagrasz tę kartę, przemieść żeton Chłopa,
Bohatera lub Szlachcica z tego regionu do
innego dowolnego regionu.
Seductresses
(Uwodzicielki)
(Zwiększa się wartość obrony.)
The Final Rotting
(Ostateczny
rozkład)
Pod koniec fazy bitewnej, zabij po jednym
wrogim kultyście lub wojowniku w tym
regionie za twój każdy znajdujący się tutaj
żeton zepsucia.
Daemonettes
(Demonice)
Podczas walki Demonice można trafić jedynie wyrzucając 6.
Field of Ecstasy
(Pole ekstazy)
Żadna z figurek w tym regionie nie rzuca kośćmi
walki podczas tej rundy.
Keeper of Secrets
(Strażnik Tajemnic)
Na początku fazy walki, wybierz dowolnego Kultystę lub
Wojownika w tym regionie. Kontrolujesz go do końca tej
rundy albo do śmierci Strażnika Tajemnic, zależnie od tego, co
nastąpi wcześniej.
Soporific Musk
(Usypiające piżmo)
Kiedy zagrasz tę kartę, wybierz jednego
wrogiego Kultystę w tym regionie. Kontrolujesz
tego Kultystę do chwili odrzucenia tej karty. (W
formie przypomnienia możesz postawić daną
figurkę na tej karcie.)
A Great Foul
Consumption
(Wielkie, plugawe
żarcie)
Pod koniec fazy zepsucia, po
umieszczeniu żetonów zepsucia, lecz
przed sprawdzeniem czy region został
zrujnowany, usuń z niego wszystkie swoje
figurki. Umieść tu jeden żeton zepsucia za
każde dwie usunięte w ten sposób figurki.
Power of Pain
(Potęga bólu)
Kiedy odzyskujesz punkty mocy w fazie dobierania,
otrzymujesz jeden punkt mocy więcej niż wynosi zaznaczona
wartość. Jeśli posiadasz także "Potęgę Przyjemności,"
otrzymujesz trzy punkty więcej (w sumie).
Degenerate Royalty
(Zdegenerowana
monarchia)
Jeśli zagrasz tę kartę w regionie z trzema lub
więcej żetonami zepsucia, jej koszt zostaje
zmniejszony o trzy. (Widoczny na niej koszt
wciąż jest wykorzystywany do obliczenia twojej
wartości dominacji.)
Power of Pleasure
(Potęgga przyjemności)
Kiedy odzyskujesz punkty mocy w fazie dobierania,
otrzymujesz jeden punkt mocy więcej niż wynosi zaznaczona
wartość. Jeśli posiadasz także "Potęgę Bólu," otrzymujesz trzy
punkty więcej (w sumie).
The Stench of Death
(Zapach śmierci)
Jeśli zdominujesz ten region, umieść
w nim dwa żetony zepsucia.
Karty Chaosu
Karty Chaosu
Karty ulepszeń
Karty ulepszeń
Karty ulepszeń
Karty Chaosu
Karty Chaosu
Karty ulepszeń
Plik z chomika:
mone0
Inne pliki z tego folderu:
AH_instrukcja.pdf
(9392 KB)
Arkham_Horror_-_karta_pomocy_PL_v_1.0.pdf
(174 KB)
chaos_in_the_old_world_1.pdf
(1895 KB)
ChaosInTheOldWorld_KartyBogow.pdf
(2405 KB)
House Rules RL.pdf
(95 KB)
Inne foldery tego chomika:
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin