Blogi od A do slawy i pieniedzy - fantastyczny poradnik.pdf

(530 KB) Pobierz
802372 UNPDF
802372.001.png
Niniejszy darmowy ebook zawiera fragment
pełnej wersji pod tytułem:
Aby przeczytać informacje o pełnej wersji, kliknij tutaj
Darmowa publikacja dostarczona przez
Niniejsza publikacja może być kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wyłącznie w formie dostarczonej przez
Wydawcę. Zabronione są jakiekolwiek zmiany w zawartości
publikacji bez pisemnej zgody wydawcy. Zabrania się jej
odsprzedaży, zgodnie z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli .
© Copyright for Polish edition by ZloteMysli.pl
Data: 18.07.2006
Tytuł: Blogi od A do... sławy i pieniędzy (fragment utworu)
Autor: Angus McLeod
Projekt okładki: Marzena Osuchowicz
Korekta: Sylwia Fortuna
Skład: Anna Popis-Witkowska
Internetowe Wydawnictwo Złote Myśli
Złote Myśli s.c.
ul. Daszyńskiego 5
44-100 Gliwice
EMAIL: kontakt@zlotemysli.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
802372.002.png
SPIS TREŚCI
NOWY ŚRODEK PRZEKAZU .............................................................6
CZYM JEST BLOG (I CZYM NIE JEST)? ............................................9
BLOG JAKO BIZNES .......................................................................12
CZĘŚCI SKŁADOWE BLOGOWEGO IMPERIUM . ............................14
CZĘŚĆ II: BUDOWANIE BLOGOWEGO IMPERIUM ........................17
ZDECYDUJ, JAKI RODZAJ BLOGOWEGO IMPERIUM CHCESZ
STWORZYĆ . ....................................................................................18
TWORZENIE IMPERIUM:
WYBÓR WARTOŚCIOWEJ ZAWARTOŚCI ......................................20
KONSTRUKCJA BLOGU:
NIKT NIE MUSI BLOGOWAĆ SAMOTNIE .......................................25
NO DOBRA, WIĘC NA CZYM SIĘ ZNASZ? . ......................................27
OKREŚL TEMATYKĘ SWOJEGO BLOGU ........................................34
GENERATOR POMYSŁÓW NA DOBRĄ NAZWĘ . .............................37
ZDOBYWANIE I UTRZYMYWANIE “MARKI” .................................40
TWOJEGO BLOGU . .........................................................................42
STRONA GRAFICZNA . ....................................................................44
CZCIONKI I KOLORY ......................................................................47
NIECO NA TEMAT LINKÓW ...........................................................49
UKŁAD - FORMAT . ..........................................................................51
OBIEKTY . .......................................................................................53
WPISY DO BLOGU . .........................................................................55
WNIKLIWOŚĆ I UNIKALNA ZAWARTOŚĆ .....................................56
LINKI I KOMENTARZE . ..................................................................57
KONSEKWENTNY WYGLĄD . .........................................................59
PRAWA AUTORSKIE ......................................................................62
CZY OBRAZKI SĄ KONIECZNE? . ....................................................65
GDZIE UMIESZCZAĆ PLIKI OBRAZKÓW? . ....................................68
ARCHIWA .......................................................................................71
HOSTING DLA TWOJEG BLOGU ....................................................75
HOSTING DARMOWY CZY PŁATNY? .............................................76
GENEROWANIE RUCHU ................................................................81
SERWISY WYMIANY ODWIEDZIN . ...............................................82
KATALOGI BLOGÓW . .....................................................................87
BLOG-RINGI . .................................................................................88
WYMIANA LINKÓW .......................................................................90
SPOTKAJ KONKURENTÓW, CZYLI ODWIEDZANIE INNYCH
BLOGÓW ........................................................................................93
LINKI TO CENNY KAPITAŁ . ...........................................................95
WYSZUKIWARKI I WYSZUKIWARKI NIUSÓW . ............................97
WYCHODZENIE W ŚWIAT, CZYLI BLOGOWANIE NA WIELU
WITRYNACH ................................................................................100
TWORZENIE ZAWARTOŚCI DLA INNYCH WITRYN .....................102
POZWÓL INNYM PROPAGOWAĆ TWÓJ BLOG . ............................104
PUBLIKUJ RZECZY AKTUALNE . ..................................................108
KOMENTARZE I GŁOSY CZYTELNIKÓW . .....................................118
WYKLUCZANIE NIEKTÓRYCH CZYTELNIKÓW . ..........................112
CO Z WOLNOŚCIĄ SŁOWA? ..........................................................114
XML I KANAŁY RSS .......................................................................116
CZĘŚĆ III: ZARABIANIE NA WŁASNYM BLOGU ...........................118
GENEROWANIE ZYSKÓW .............................................................119
SPRZEDAWANIE ODSŁON I BANNERÓW . ....................................127
PROŚCIE, A BĘDZIE WAM DANE! . ................................................131
SUBSKRYPCJE I SPECJALNE RAPORTY “DLA
WTAJEMNICZONYCH” . ................................................................133
BLOGI OD A DO... - darmowy fragment - kliknij po więcej
Angus McLeod
● str. 5
CZĘŚĆ I
WPROWADZENIE
DO BLOGÓW I BLOGOWANIA
Copyright by Wydawnictwo Złote Myśli
802372.003.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin