str. 32 Kłamca Nazwij sześć.doc

(8 KB) Pobierz

5.


Kłamca




MATERIAŁY: niepotrzebne

CEL:              uczestnictwo grupowe, zabawa

PRZEBIEG: uczestnicy siedzą w kręgu. Osoba A przedstawia pan-tomimicznie np. zapalanie ogniska. Osoba siedząca obok niej pyta: co robisz?, a A odpowiada nieprawdę, np.: puszczam latawca. Następna osoba pyta: co ro­bisz?, na co B odpowiada niezgodnie z prawdą i zaba­wa toczy się w ten sposób dalej, dopóki wszyscy nie wezmą w niej udziału


6.


Nazwij sześć






MATERIAŁY: mały przedmiot


CEL:

PRZEBIEG:


koncentracja uwagi, szybkość kojarzenia, zabawa, myślenie twórcze

uczestnicy siedzą w kręgu. Jedna osoba - Ono" sie­dzi w środku z zamkniętymi oczami. Uczestnicy podają sobie w koło drobny przedmiot, dopóki Ono" nie po­wie: STOP. Osoba, u której w tym momencie znajduje się przedmiot, dostaje miano Ono-2" i dowolną literę, np. P. Przedmiot zaczyna znowu krążyć tak szybko, jak to jest możliwe, a Ono-2" musi w czasie, dopóki nie wróci do niego, wymienić 6 rzeczy, które zaczynają się na literę P (mogą to być też np. imiona). Jeśli mu się to nie uda, wchodzi do środka i zajmuje miejsce Ono". Jeśli zdąży, zabawę kontynuuje osoba, która jest w środku


32

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin