TUTORIALE - Modelowanie_ Poprawianie błędów funkcji BOOLEAN w 3ds max.pdf

(176 KB) Pobierz
TUTORIALE - Modelowanie: Poprawianie b³êdów funkcji BOOLEAN w 3ds max
TUTORIALE - Modelowanie: Poprawianie błędów funkcji BOOLEAN w 3ds max - (baza starszych tutoriali max3d.pl) - grafika 3d, grafi...
Strona 1
Element obsługiwany przez wtyczkę
UŜytkownik:
Hasło:
Zapamiętać? Zaloguj
N O W OŚ C I
A R T Y K U Ł Y
F O R U M
T U T O R IA L E
G A L E R I A
K O N K U R S Y
R E D A K C J A
P O L S K A A N I M A C J A
L I N K I
T ut o r i al e M o de lo w an i e: P o pr a w ia n ie b ł ęd ów fu n kc ji BO O LE AN w 3 d s m ax
Ten tutorial pochodzi ze starej bazy tutoriali Max3D.pl. MoŜe się zdarzyć, Ŝe wyświetla się on nieprawidłowo, moŜe zawierać błędny opis, niedziałający link.
W takim przypadku prosimy o kontakt.
"Poprawianie bledów booleana w 3DS Max " Tlumaczenie: DraB
Tutorial pochodzi ze strony www.3dtotal.com
Bede uzywal tego obiektu 3D, ktory
wymodelowalem specjalnie na potrzeby
tego tutka. Zauwaz, ze górna czesc
potrzebuje wykonania operacji 'Boolean
Subtraction', a dolna potrzebuje operacji
'Union'. P.S: Nie ma jednoznacznej drogi
aby wymodelowac ten obiekt, jest to po
prostu potrzebne do pokazania tego, na
czym bede sie tu koncentrowal - na
Booleanie. Nie jest to tutorial typu "krok
po kroku", jak wymodelowac te czesc,
lecz jak naprawic bledy booleana w 3DS
Maxie. Dlatego tu jestescie :)
Stwórz ogólna forme twojego obiektu,
a takze czesci które beda sluzyc do
zrobienia wytloczen booleanem
Teraz...
zbooleanuj
to :)
Dla
prostszych
prac
powinno to
wystarczyc,
ale
dlaczego ja
to wougle
mówie?!
Nikt tego
nie chce!
http://www.max3d.pl/tut.php?id=271
2008-11-03 18:24:32
30011101.015.png 30011101.016.png 30011101.017.png 30011101.018.png 30011101.001.png 30011101.002.png 30011101.003.png
TUTORIALE - Modelowanie: Poprawianie błędów funkcji BOOLEAN w 3ds max - (baza starszych tutoriali max3d.pl) - grafika 3d, grafi...
Strona 2
To sa kroki, ktore pozwala ci zlikwidowac bledy booleana.
.
1) Zlikwiduj ( za pomoca przycisku "Remove") odseparowane Vertexy, to znaczy,
vertexy które nie sa polaczone z zadnym Edgem (krawedzia) .
2)Teraz, uzywajac funkcji 'Target Wled' polacz vertexy ze soba tak, zeby Edge
"ladnie wygladaly".
3)Teraz, spróbuj wszystkie otaczajace wytloczenie polygony zrobic 4-katne, a
jezeli jest to naprawde niemozliwe - 5-katne.
P.S: Wystrzegaj sie trójkatnych poligonów, gdyz przynosza one straszne efekty
uciskajace podczas uzycia modifikatora MS.
Idealny rezultat :D
Tutaj jest troche wiecej przykladów "ladnej siatki", po operacji "Boolean"
http://www.max3d.pl/tut.php?id=271
2008-11-03 18:24:32
30011101.004.png 30011101.005.png 30011101.006.png
TUTORIALE - Modelowanie: Poprawianie błędów funkcji BOOLEAN w 3ds max - (baza starszych tutoriali max3d.pl) - grafika 3d, grafi...
Strona 3
Tylko zobacz jak te poprawione wciecia Booleana, prezentuja sie po
zastosowaniu modyfikatora MeshSmooth. Tylko zobacz jak te zakrzywione
krawedzie lapia te wszystkie rozjasnienia i naswietlenia!
Perfekcja
Kanały RSS
Nowości
Ostatnie Posty
Twoje Wiadomości
TW (poczekalnia)
Partnerzy
Redakcja Kontakt Reklama Mobile Dodatki del.icio.us Butik
Copyright © 1999-2008 Max3D.pl. All rights reserved l design by Max3d Team, php&js scripts by kajda.com (svn build 0.248).
http://www.max3d.pl/tut.php?id=271
2008-11-03 18:24:32
30011101.007.png 30011101.008.png 30011101.009.png 30011101.010.png 30011101.011.png 30011101.012.png 30011101.013.png 30011101.014.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin