TUTORIALE - Modelowanie_ Poprawianie błędów funkcji BOOLEAN w 3ds max.pdf
(
176 KB
)
Pobierz
TUTORIALE - Modelowanie: Poprawianie b³êdów funkcji BOOLEAN w 3ds max
TUTORIALE - Modelowanie: Poprawianie błędów funkcji BOOLEAN w 3ds max - (baza starszych tutoriali max3d.pl) - grafika 3d, grafi...
Strona 1
Element obsługiwany przez wtyczkę
UŜytkownik:
Hasło:
Zapamiętać?
Zaloguj
N O W OŚ C I
A R T Y K U Ł Y
F O R U M
T U T O R IA L E
G A L E R I A
K O N K U R S Y
R E D A K C J A
P O L S K A A N I M A C J A
L I N K I
T ut o r i al e M o de lo w an i e: P o pr a w ia n ie b ł ęd ów fu n kc ji BO O LE AN w 3 d s m ax
Ten tutorial pochodzi ze starej bazy tutoriali Max3D.pl. MoŜe się zdarzyć, Ŝe wyświetla się on nieprawidłowo, moŜe zawierać błędny opis, niedziałający link.
W takim przypadku prosimy o kontakt.
"Poprawianie bledów booleana w 3DS Max " Tlumaczenie: DraB
Tutorial pochodzi ze strony www.3dtotal.com
Bede uzywal tego obiektu 3D, ktory
wymodelowalem specjalnie na potrzeby
tego tutka. Zauwaz, ze górna czesc
potrzebuje wykonania operacji 'Boolean
Subtraction', a dolna potrzebuje operacji
'Union'. P.S: Nie ma jednoznacznej drogi
aby wymodelowac ten obiekt, jest to po
prostu potrzebne do pokazania tego, na
czym bede sie tu koncentrowal - na
Booleanie. Nie jest to tutorial typu "krok
po kroku", jak wymodelowac te czesc,
lecz jak naprawic bledy booleana w 3DS
Maxie. Dlatego tu jestescie :)
Stwórz ogólna forme twojego obiektu,
a takze czesci które beda sluzyc do
zrobienia wytloczen booleanem
Teraz...
zbooleanuj
to :)
Dla
prostszych
prac
powinno to
wystarczyc,
ale
dlaczego ja
to wougle
mówie?!
Nikt tego
nie chce!
http://www.max3d.pl/tut.php?id=271
2008-11-03 18:24:32
TUTORIALE - Modelowanie: Poprawianie błędów funkcji BOOLEAN w 3ds max - (baza starszych tutoriali max3d.pl) - grafika 3d, grafi...
Strona 2
To sa kroki, ktore pozwala ci zlikwidowac bledy booleana.
.
1) Zlikwiduj ( za pomoca przycisku "Remove") odseparowane Vertexy, to znaczy,
vertexy które nie sa polaczone z zadnym Edgem (krawedzia) .
2)Teraz, uzywajac funkcji 'Target Wled' polacz vertexy ze soba tak, zeby Edge
"ladnie wygladaly".
3)Teraz, spróbuj wszystkie otaczajace wytloczenie polygony zrobic 4-katne, a
jezeli jest to naprawde niemozliwe - 5-katne.
P.S: Wystrzegaj sie trójkatnych poligonów, gdyz przynosza one straszne efekty
uciskajace podczas uzycia modifikatora MS.
Idealny rezultat :D
Tutaj jest troche wiecej przykladów "ladnej siatki", po operacji "Boolean"
http://www.max3d.pl/tut.php?id=271
2008-11-03 18:24:32
TUTORIALE - Modelowanie: Poprawianie błędów funkcji BOOLEAN w 3ds max - (baza starszych tutoriali max3d.pl) - grafika 3d, grafi...
Strona 3
Tylko zobacz jak te poprawione wciecia Booleana, prezentuja sie po
zastosowaniu modyfikatora MeshSmooth. Tylko zobacz jak te zakrzywione
krawedzie lapia te wszystkie rozjasnienia i naswietlenia!
Perfekcja
Kanały RSS
Nowości
Ostatnie Posty
Twoje Wiadomości
TW (poczekalnia)
Partnerzy
Redakcja Kontakt Reklama Mobile Dodatki del.icio.us Butik
Copyright © 1999-2008 Max3D.pl. All rights reserved l design by Max3d Team, php&js scripts by kajda.com (svn build 0.248).
http://www.max3d.pl/tut.php?id=271
2008-11-03 18:24:32
Plik z chomika:
nales
Inne pliki z tego folderu:
3ds max-Kurs dla początkujących- 10 lekcji.rar
(174 KB)
3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty.zip
(94 KB)
3ds max 5. Ćwiczenia praktyczne.zip
(149 KB)
3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne.zip
(332 KB)
3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II.zip
(239 KB)
Inne foldery tego chomika:
PDF
RAR ZIP EXE CHM
Samochod modelowanie
zassane
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin